A Facebook alapvetően két promócióra ad lehetőséget, mégpedig az úgynevezett Sweepstakere, valamint a Contestre. Az első egy sorsolásalapú játék, ahol a résztvevők között a nyeremény kiosztásának módja egyszerű sorsolás. Míg a másik ezzel ellentétben a Facebook felhasználóknak a promóció keretei között teljesíteniük kell bizonyos feladatokat, és az ezekben való szereplés eredményességének függvénye a nyeremény odaítélése. De mik azok a dolgok, amiket nem tehetünk meg egy promóció alatt? Vagy éppen mik azok a dolgok, amiket mindenképpen be kell tartanuk, hogy a kaliforniai központban ne töröljék a rajongói oldalunkat? A Webbrand blogon megtalálja ezeket a szempontokat.
Mik a Facebook reklámokra vonatkozó szabályai?
A Facebook használatának komoly szabályai vannak, és bár ezek nem elérhetőek magyar nyelven, attól még betartásuk mindenképp célszerű. A Webbrand blog bemutatja, hogy melyek a kereskedelmi promócióra vonatkozó legfontosabb szabályok.

Néhány órával az önkormányzati einstand után meghalt a Ruszwurm cukrászda tulajdonosa
Szamos Miklós 78 éves volt, szívinfarktus végezhetett vele, miután az önkormányzat rátette a kezét legendás cukrászdájára.
Kíméletes, egyszerű és meghosszabbítja az életet – mi az a japán gyaloglás, és ki végezheti?
A gyakorlatsor egyszerű, egészségügyi előnyeit pedig közel 20 évnyi kutatás eredményei támasztják alá.
Nyaralónak látszó gazdasági épületet és szőlőbirtokot vásárolt Nagy Márton felesége a Balaton-felvidéken
A Nagy Márton által csak „borospincés háznak” nevezett ingatlanhoz jakuzzi is tartozik.