szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Valencia által már alkalmazott marketing fogást gondolták tovább a Jaguares csapatánál. Végül is, kit érdekel, hogy hívják a játékost, az a lényeg, hogy lehessen követni a közösségi oldalon - olvasható a Sportszelep blogon.

Ha már nem elég a tévés jelenlét a meccsközvetítések során, esetleg a játékosok önerőből elkövetett címlapszereplései ilyen-olyan pletykalapokban, akkor lépniük kell a marketingeseknek.

A mexikói élvonalban szereplő, 2002-ben alapított Jaguares labdarúgócsapatánál úgy okoskodtak, hogy 2011-ben a legjobb megoldás meglovagolni a közösségi oldalak kínálta népszerűséget. Miután minden játékosnak van Twitter-oldala (vagy magától, vagy némi ráhatásra) már-már egyértelműnek tűnik, hogy a nevek helyére a mikroblogon használt azonosítójuk kerüljön.

Az ötletre a mezszponzor is rábólintott, így a Cerveza Sol sörmárka is a maga Twitter-azonosítójával van a mezen. Ja, és a közösségi oldal sem márt rosszul, ugyanis a trikókra felkerült a jól ismert kismadár, valamint minden felirat az oldal jellegzetes kék színében pompázik. A mezről készített képekért látogasson el a Sportszelep blogra.

MTI Sport

Buffon: megnyerhetjük a bajnokságot

Gianluigi Buffon, a Juventus válogatott kapusa szerint csapata megnyerheti az olasz labdarúgó-bajnokságot, de ahhoz továbbra is olyan dühvel, akarattal kell küzdenie, mint ahogyan tette az Internazionale elleni szombati siker alkalmával.

Egy husánggal támadó férfi megölte egy kisbolt eladónőjét Fonón

Egy husánggal támadó férfi megölte egy kisbolt eladónőjét Fonón

Az eső reggel rázendít, de délutánra elvonul

Az eső reggel rázendít, de délutánra elvonul

Napközis leszámolás a Fehér Házban – különleges elemzés a Trump-Zelenszkij vitáról

Napközis leszámolás a Fehér Házban – különleges elemzés a Trump-Zelenszkij vitáról

Nemzetközi lapszemle: Lehet Németországnak és Lengyelországnak atombombája?

Nemzetközi lapszemle: Lehet Németországnak és Lengyelországnak atombombája?