szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Valencia által már alkalmazott marketing fogást gondolták tovább a Jaguares csapatánál. Végül is, kit érdekel, hogy hívják a játékost, az a lényeg, hogy lehessen követni a közösségi oldalon - olvasható a Sportszelep blogon.

Ha már nem elég a tévés jelenlét a meccsközvetítések során, esetleg a játékosok önerőből elkövetett címlapszereplései ilyen-olyan pletykalapokban, akkor lépniük kell a marketingeseknek.

A mexikói élvonalban szereplő, 2002-ben alapított Jaguares labdarúgócsapatánál úgy okoskodtak, hogy 2011-ben a legjobb megoldás meglovagolni a közösségi oldalak kínálta népszerűséget. Miután minden játékosnak van Twitter-oldala (vagy magától, vagy némi ráhatásra) már-már egyértelműnek tűnik, hogy a nevek helyére a mikroblogon használt azonosítójuk kerüljön.

Az ötletre a mezszponzor is rábólintott, így a Cerveza Sol sörmárka is a maga Twitter-azonosítójával van a mezen. Ja, és a közösségi oldal sem márt rosszul, ugyanis a trikókra felkerült a jól ismert kismadár, valamint minden felirat az oldal jellegzetes kék színében pompázik. A mezről készített képekért látogasson el a Sportszelep blogra.

MTI Sport

Buffon: megnyerhetjük a bajnokságot

Gianluigi Buffon, a Juventus válogatott kapusa szerint csapata megnyerheti az olasz labdarúgó-bajnokságot, de ahhoz továbbra is olyan dühvel, akarattal kell küzdenie, mint ahogyan tette az Internazionale elleni szombati siker alkalmával.

Meghalt Juscsák György

Meghalt Juscsák György

Mélypontra zuhant a német autóipari cégek hangulata

Mélypontra zuhant a német autóipari cégek hangulata

Magyar munkáltatói raboltak ki és bántalmaztak egy 20 éves nőt Tenerifén

Magyar munkáltatói raboltak ki és bántalmaztak egy 20 éves nőt Tenerifén

Zöld otthon-álom, avagy lenullázható-e 2050-re az európai lakások károsanyag-kibocsátása

Zöld otthon-álom, avagy lenullázható-e 2050-re az európai lakások károsanyag-kibocsátása