szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Audi iPad magazinja megmutatja, hogy nem kell mindig bonyolult digitális hirdetésekben gondolkozni. Néha a legegyszerűbb tűnik a legjobbnak - írja a Social Times.

Valószínűleg korábban még soha nem volt olyan eszköz, ami olyan szinten megváltoztatta a hirdetések arculatát, mint ahogy az iPad fogja a nyomtatott sajtó hirdetési lehetőségeit. Ugyanakkor az eddig látott egyik legkreatívabb ötletet valósította meg az Audi - számol be a Social Times.

A legjobb hirdetések egyben a legegyszerűbbek is - írják. Az új brazíliai Audi magazin hirdetése biztos, hogy ezek közé tartozik. A magazinnak vannak iPades publikációi is. A hirdetés rém egyszerű, és mégis nagyon népszerű: aki végigmegy a kis pályán, azt egy ingyenes magazinnal jutalmazzák az App Store-ból.

Az indiai koronavírus-mutáns Angliában is terjed, de még nem tudni, mennyire veszélyes

Az indiai koronavírus-mutáns Angliában is terjed, de még nem tudni, mennyire veszélyes

Duma Aktuál: Ki se fér a monitorra, úgy kilőtt az üzbég krumplifogyasztás

Duma Aktuál: Ki se fér a monitorra, úgy kilőtt az üzbég krumplifogyasztás

Hogy kerül Friderikusz Sándor a Baby Shark videójába?

Hogy kerül Friderikusz Sándor a Baby Shark videójába?