szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

Svájci parfümkészítők alkották meg azt a három illatot, amelyek kifejezik: "milyen az élete egy Beverly Hills-i nőnek".

 Svájci parfümkészítők alkották meg azt a három illatot, amelyek kifejezik: "milyen az élete egy Beverly Hills-i nőnek". A parfümök kifejlesztésénél természetesen minél autentikusabbak akartak lenni. Ezért az illatkreációban érezhető a városban virágzó vadrózsa, szagosbükköny, lonc, bazsarózsa és vörös cédrus is. A Must Have nevű parfümöt a napfényes, lendületes hétköznapokra ajánlják, a Rodeót a vörösszőnyeges estékre, az Iconic pedig az erotikával és eseményekkel teli éjszaka illata.
   
"Ez a divat, a kifinomult ízlés és a lendület központja. Ezért döntöttünk úgy, hogy ez a megfelelő reprezentatív termék számunkra" - magyarázta Jimmy Delshad polgármester a város promóciójának szokatlan módját.
   
Az új brand termékeit persze nem adják ingyen, hiszen maga Beverly Hills is a fényűző életmód fellegvára. A januárban a boltokba kerülő parfümök 120 dollárba (23 ezer forint) kerülnek majd. A jövő év folyamán aztán 75 dolláros (14 ezer forint) férfi kölni, és 50-100 dolláros (10-20 ezer forint) bőrhidratáló krémek is bővítik majd a választékot, amelyet a későbbiekben tovább kívánnak szélesíteni.
   
A brand jogdíjaiból származó bevételen a város, a helyi kereskedelmi kamara és a Bradford Licensing marketingcég osztozik. Bár azt még senki sem tudja, mekkora siker lesz az új parfümcsalád, Beverly Hills öt év alatt félmillió dolláros bevételre számít - mondta Dan Walsh, a kamara vezetője.
   
Minden nagyvárosnak megvannak a maga jellegzetes ajándékai. A brandszakértők szerint viszont nemigen akad még egy város, amelynek saját szépségápolási termékei lennének. Beverly Hills esetében pedig ésszerű választás volt a parfümcsalád piacra dobása.
   
Mint a polgármester emlékeztetett rá, a város neve több filmet és tévésorozatot (Beverly Hills-i zsaru, Beverly Hill-dili, 90210) adott el. "Eddig mások használták a brandet a saját javukra, akkor miért ne tehetnénk meg mi is?"- tette fel a kérdést.
   
Persze korábban is sokan megkeresték a polgármesteri hivatalt különböző szuvenírötletekkel. A város nevével fémjelzett üvegáru vagy edénykészlet értékesítése azonban nem volt megoldható. Maradt hát néhány kisebb helyi üzlet (ékszerész, cukrászda), amely lopott némi helyi ízt a termékeibe, de a nagy dobás eddig váratott magára.
   
Az, hogy a szépészeti biznisz területén kell kereskedni, végül kézenfekvő megoldásként kínálkozott, maikor a város három éve komolyan rászánta magát a piac felmérésére. "A Beverly Hills-i emberek irdatlan mennyiségű kozmetikai cikket használnak" - indokolta a polgármester.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
Orvostanhallgatók BM-járművekkel mennek tesztelni, hogy bírják az iramot

Orvostanhallgatók BM-járművekkel mennek tesztelni, hogy bírják az iramot

Operatív törzs: Egy Veszprém megyei pszichiátriai intézmény lakóinak majdnem 80 százaléka koronavírusos

Operatív törzs: Egy Veszprém megyei pszichiátriai intézmény lakóinak majdnem 80 százaléka koronavírusos

A nizzai késelés után a legmagasabb szintre emelték a terrorkészültséget Franciaországban

A nizzai késelés után a legmagasabb szintre emelték a terrorkészültséget Franciaországban