szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

Az olyan hatalmas nemzetközi sikereket elért illatok után, mint a Daisy és a Lola, Jacobs és üzleti partnere Robert...

Az olyan hatalmas nemzetközi sikereket elért illatok után, mint a Daisy és a Lola, Jacobs és üzleti partnere Robert Duffy úgy döntött, ideje alkotniuk egyet a férfiaknak is. Eddig minden rendben is lenne, de az elmúlt tíz évben Marc egy kicsit megváltozott... A duci, szemüveges jófiúból (nem kevés munka árán) kigyúrt, fülbevalós menő csávó lett. Az átalakulás olyan jól sikerült, hogy Duffy azt mondta a tervezőnek, ha már ilyen jól néz ki, igazán szerepelhetne a reklámban. Marc ráállt a dologra, viszont amikor ruhaválasztásra került a sor, valahogy semmit sem találtak, ami illett volna a koncepcióba, úgyhogy végül inkább meztelenül, beolajozva ráfetrengett egy kis alufóliára. Az eredmény egyszerre szexi és vicces, szerintünk nem kell komolyan venni, nem is szánták annak.


Manapság már nem illik megelégedni az újsághírdetésekkel, így a parfüm népszerűsítésére megalkottak egy Facebook játékot Bang You're It néven, ami a szó szexuális konnotációival játszik, hiszen angolul a “to bang someone” jelentése az, hogy szexelünk az illetővel. A játék lényege, hogy “bang”-elünk másokat és ők is minket, ezáltal pontokat gyűjtünk, és a legtöbb pontot gyűjtők ajándékokat nyernek. Stílszerűen, ha éjfél után vagy külföldivel történik az “aktus”, akkor több pontot kapunk. Amennyiben valaki szeretne egy kis időt haszontalan mulatozással eltölteni, mindenképp próbálja ki az applikációt.


Az ígéretes kampányt láttuk először, de amikor végre rátettük a kezünket egy üvegre, szerencsére nem csalódtunk. Jacobs több interjúban is kijelentette, hogy fő célja egy olyan illat megalkotása volt, amit ő is szívesen visel, valami különlegesre vágyott, nem akarta egy újabb átlagos termékkel megtölteni a boltokat. A hadművelet sikeres volt, ez egy olyan parfüm, ami azoknak is tetszeni fog, akik általában nem szeretik a parfümériák ajánlatait. A domináns összetevő a bors, melynek három fajtáját is felhasználták a kívánt hatás eléréséhez, a fűszerességet a vetiver és a pacsuli tompítja, a fás jegyek pedig méllyé és hosszantartóvá teszik az illatot. Az összhatás nagyon férfias, de ennek minden kliséjétől mentes, nem túl erős vagy csípős, inkább kifinumult összhangot érezhetünk.


Az üveg megalkotásánál klasszikus formából indultak ki, majd hozzáadták a “bang”-et, így olyan mintha robbanás áldozata lenne, bár persze egyben maradt és teljesen funkcionális. Oldalra fordítva tűnik fel, hogy parfümünk üvege mintha be lenne horpadva, modern hatást kelt, jól mutat majd bárhol.

El kell mondanunk, hogy ez az illat nagyon szélsőséges reakciókat tud kiváltani, akad, aki teljesen odáig van érte, mások pedig egyáltalán nem értékelik, így mindenképp szagoljuk meg, mielőtt megvesszük, hogy megtudjuk, melyik kategóriába tartozunk. A parfüm fogadtatása mind a vásárlók, mind a kritikusok körében pozitív, de mindenki hangsúlyozza, hogy megosztó illatról van szó. Egyesek szerint azért, mert a kommersz tálalás valójában egy niche jellegű parfümöt takar, amit csak a furcsább illatokra is fogékony orrúak tudnak értékelni.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!