szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Rákattantak a brit focistára a ruházati márkák: az Armani és a H&M után most Tommy Hilfigernek az alsógatyáit propagálja.

"Ő az évszázad alsógatya-modellje" - lelkendezett Tommy Hilfiger egy interjúban, kérdés, hogy ez valóban hízelgő-e David Beckhamnek, aki mostanság leginkább divatmárkák arcaként plakátokon és reklámszpotokban jeleskedik. Jellemzően hiányos öltözékben. 2007-ben kezdte ezt a karriert az aranylábú focista, akkor Armani alsóneműit népszerűsítette. Hatására állítólag az Armani forgalma 16 millió euróról 31 millióra nőtt, nem csoda, hogy kapkodnak érte a ruházati márkák. 2012-ben kezdett el dolgozni a svéd H&M-mel, most pedig az amerikai Hilfiger kérte fel, hogy kurblizza egy kicsit fel az alsógatya-forgalmát. Méghozzá így:

Tommy Hilfiger is Beckhamra bízza
©
©

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!