szerző:
hvg.hu

Rákattantak a brit focistára a ruházati márkák: az Armani és a H&M után most Tommy Hilfigernek az alsógatyáit propagálja.

"Ő az évszázad alsógatya-modellje" - lelkendezett Tommy Hilfiger egy interjúban, kérdés, hogy ez valóban hízelgő-e David Beckhamnek, aki mostanság leginkább divatmárkák arcaként plakátokon és reklámszpotokban jeleskedik. Jellemzően hiányos öltözékben. 2007-ben kezdte ezt a karriert az aranylábú focista, akkor Armani alsóneműit népszerűsítette. Hatására állítólag az Armani forgalma 16 millió euróról 31 millióra nőtt, nem csoda, hogy kapkodnak érte a ruházati márkák. 2012-ben kezdett el dolgozni a svéd H&M-mel, most pedig az amerikai Hilfiger kérte fel, hogy kurblizza egy kicsit fel az alsógatya-forgalmát. Méghozzá így:

Tommy Hilfiger is Beckhamra bízza
©
©

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Nem elég, hogy szabálytalanul vontatott, még körözték is az autókat

Nem elég, hogy szabálytalanul vontatott, még körözték is az autókat

Wintermantel büszke az újpesti nyugdíjasoknak adott százmilliós ajándékcsomagokra

Wintermantel büszke az újpesti nyugdíjasoknak adott százmilliós ajándékcsomagokra

Demeter Szilárd elismerte, hozzányúltak volna az NKA-hoz

Demeter Szilárd elismerte, hozzányúltak volna az NKA-hoz

Ha ezt megnézi, meg fogja érteni, mennyire kicsik is vagyunk

Ha ezt megnézi, meg fogja érteni, mennyire kicsik is vagyunk

Leütöttek majd felakasztottak egy férfit egy kiskunhalasi tanyán

Leütöttek majd felakasztottak egy férfit egy kiskunhalasi tanyán

Most ránagyíthat a puskagolyókra, amik kioltották Kennedy elnök életét

Most ránagyíthat a puskagolyókra, amik kioltották Kennedy elnök életét