szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Bizonyos divatmárkák valószínűleg mindig is csak vágyálmok maradnak Budapesten; még szerencse, hogy legalább az illatukat érezhetjük. Marc Jacobsért rajongunk egy kicsit.

Marc Jacobs mindig is különleges helyet foglalt el a szívünkben. A 90-es években ő volt mindenki kedvenc szemüveges, kötött pulcsis lúzere, aki persze valójában a lehető legmenőbbnek számított, sikeresebbnél sikeresebb kollekciókkal és saját, könnyedén felismerhető stílussal. A kétezres években nagy változáson ment keresztül: leszokott a drogokról, lefogyott, kigyúrta magát, kontaktlencsére és bőrdzsekire váltott. Több mint 20 éve Robert Duffy az üzleti partnere, akivel állandó egyetértésben dolgoznak és akinek twitterén izgalmas belső információkhoz juthattunk (sajnos csak február 16-áig írt). Itt tudtuk meg például, hogy az új férfiillat arca maga Marc lesz, természetesen Jüergen Teller által megörökítve, aki Jacobs állandó kampányfotósa. Most már tehát nem csak pletyka, hogy a cég illatainak sorában végre férfiaknak szóló következik, a New York-i homoszexuális társadalom legnagyobb örömére.

Ha szeretne többet tudni a márka parfümjeiről és kíváncsi a videókra, kattintson!

Ilyen élményszerűen még senki nem mesélte el egy verseny izgalmait, mint a nyíltvízi úszó-Eb magyar ezüstérmese

Ilyen élményszerűen még senki nem mesélte el egy verseny izgalmait, mint a nyíltvízi úszó-Eb magyar ezüstérmese

Dupla élvezet: 922 lóerővel támad a legújabb BMW

Dupla élvezet: 922 lóerővel támad a legújabb BMW

Hallgassa meg, zseniális: zenévé alakított egy madárdalt a mesterséges intelligencia – videó

Hallgassa meg, zseniális: zenévé alakított egy madárdalt a mesterséges intelligencia – videó

Több lóerő, kevesebb kilogramm: itt a vadonatúj BMW M2 CS

Több lóerő, kevesebb kilogramm: itt a vadonatúj BMW M2 CS