szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

A JeChange.fr egy biztosítótársaság, akiknek szlogenje: Mindig megéri összehasonlítani.

A JeChange.fr egy biztosítótársaság, akiknek szlogenje: Mindig megéri összehasonlítani. Erre a gondolatra épül a reklám is, ahol a kérdésre az anyuka elmondja, hogy először az apuka barátjával próbálkozott, majd a testvérével, aki nagyon jó volt az ágyban, de végül az apát választotta, aki ugyan a hálóban kevésbé jeleskedett, de jó állása volt.

Ez volt minden idők egyik legkülönlegesebb koncertje

Ez volt minden idők egyik legkülönlegesebb koncertje

Megszavaztatja a MÁV, mikor induljon mentesítő vonat

Megszavaztatja a MÁV, mikor induljon mentesítő vonat

Itt vannak az ötös lottó nyerőszámai

Itt vannak az ötös lottó nyerőszámai

És akkor Magyarország repülőrajtot vett, csak a rossz irányba

És akkor Magyarország repülőrajtot vett, csak a rossz irányba