szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

A JeChange.fr egy biztosítótársaság, akiknek szlogenje: Mindig megéri összehasonlítani.

A JeChange.fr egy biztosítótársaság, akiknek szlogenje: Mindig megéri összehasonlítani. Erre a gondolatra épül a reklám is, ahol a kérdésre az anyuka elmondja, hogy először az apuka barátjával próbálkozott, majd a testvérével, aki nagyon jó volt az ágyban, de végül az apát választotta, aki ugyan a hálóban kevésbé jeleskedett, de jó állása volt.

Tengerre, magyar! – A 4iG optikai kábelt tesz a Földközi-tenger alá

Tengerre, magyar! – A 4iG optikai kábelt tesz a Földközi-tenger alá

Szorong az új háziállata miatt? Segíthet, ha mindezeket tudatosítja magában

Szorong az új háziállata miatt? Segíthet, ha mindezeket tudatosítja magában

Csaknem 100 évesen lett anya egy súlyosan veszélyeztetett teknősfaj példánya – videó

Csaknem 100 évesen lett anya egy súlyosan veszélyeztetett teknősfaj példánya – videó

Brutális emelés: milliárdos mértékig nőnek a szemetelők és szennyezők bírságai

Brutális emelés: milliárdos mértékig nőnek a szemetelők és szennyezők bírságai