szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

A JeChange.fr egy biztosítótársaság, akiknek szlogenje: Mindig megéri összehasonlítani.

A JeChange.fr egy biztosítótársaság, akiknek szlogenje: Mindig megéri összehasonlítani. Erre a gondolatra épül a reklám is, ahol a kérdésre az anyuka elmondja, hogy először az apuka barátjával próbálkozott, majd a testvérével, aki nagyon jó volt az ágyban, de végül az apát választotta, aki ugyan a hálóban kevésbé jeleskedett, de jó állása volt.

Izraeli kommandósok megsemmisítettek egy szíriai rakétagyárat – videó

Izraeli kommandósok megsemmisítettek egy szíriai rakétagyárat – videó

Katonai 5G-t fejlesztett Kína, drónok az antennái, és egyszerre 10 000 robotot tud kiszolgálni

Katonai 5G-t fejlesztett Kína, drónok az antennái, és egyszerre 10 000 robotot tud kiszolgálni

Ön szerint mikor lesznek választások? Szavazzon!

Ön szerint mikor lesznek választások? Szavazzon!

Hoppál Péter a török–magyar barátságot mélyíti el új pozíciójában

Hoppál Péter a török–magyar barátságot mélyíti el új pozíciójában