szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

A JeChange.fr egy biztosítótársaság, akiknek szlogenje: Mindig megéri összehasonlítani.

A JeChange.fr egy biztosítótársaság, akiknek szlogenje: Mindig megéri összehasonlítani. Erre a gondolatra épül a reklám is, ahol a kérdésre az anyuka elmondja, hogy először az apuka barátjával próbálkozott, majd a testvérével, aki nagyon jó volt az ágyban, de végül az apát választotta, aki ugyan a hálóban kevésbé jeleskedett, de jó állása volt.

Egy elég különleges számítógéppel rukkolt ki a Huawei

Egy elég különleges számítógéppel rukkolt ki a Huawei

Kíváncsi, hol tart az autóipar? Májusban választ kaphat rá!

Kíváncsi, hol tart az autóipar? Májusban választ kaphat rá!

Szemrevaló luxusautó a most először villanyautóként is elérhető Lexus ES szedán

Szemrevaló luxusautó a most először villanyautóként is elérhető Lexus ES szedán

 „Ők azok a csecsemők, akik már nem is sírnak, mert nincs, aki felvenné őket” – lassan elrohad a gyermekvédelmi rendszer

 „Ők azok a csecsemők, akik már nem is sírnak, mert nincs, aki felvenné őket” – lassan elrohad a gyermekvédelmi rendszer