szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

A JeChange.fr egy biztosítótársaság, akiknek szlogenje: Mindig megéri összehasonlítani.

A JeChange.fr egy biztosítótársaság, akiknek szlogenje: Mindig megéri összehasonlítani. Erre a gondolatra épül a reklám is, ahol a kérdésre az anyuka elmondja, hogy először az apuka barátjával próbálkozott, majd a testvérével, aki nagyon jó volt az ágyban, de végül az apát választotta, aki ugyan a hálóban kevésbé jeleskedett, de jó állása volt.

Sokba került Bianca Censori pucérprojektje a Grammy vörös szőnyegén

Sokba került Bianca Censori pucérprojektje a Grammy vörös szőnyegén

Beperelte Neil Gaimant és Amanda Palmert a volt bébiszitterük

Beperelte Neil Gaimant és Amanda Palmert a volt bébiszitterük

Vámpírkastéllyal a fején jelent meg a Grammy-gálán Will Smith fia, egy magyar tervezte

Vámpírkastéllyal a fején jelent meg a Grammy-gálán Will Smith fia, egy magyar tervezte

Keleten már elkezdtek beleremegni a tőzsdék Trump vámjaiba

Keleten már elkezdtek beleremegni a tőzsdék Trump vámjaiba