Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Hologram emberek izgatják az utasokat a reptéren - videók
szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!
Még azért nem tartunk ott, hogy Leia hercegnő 3D-s hologram formájában tetszelegjen Obi-Wan Kenobi előtt, de az élmény...
Még azért nem tartunk ott, hogy Leia hercegnő 3D-s hologram formájában tetszelegjen Obi-Wan Kenobi előtt, de az élmény már egészen hasonló. Egyelőre csak egy plexi-üvegre síkban vetített utaskísérő mosolyog ránk Párizs híres repterének bejáratánál, de már ez a jelenség is elég ahhoz, hogy sokan ámulva figyeljék a különleges köszöntést. Sokan meg is akarták érinteni, ezért egy nap után már el is kerítették a különleges hologram személyzetet.
A virtuális utaskísérő egyelőre nem lát el bonyolult feladatokat, pusztán az utasok köszöntése áll munkaköri leírásában. Nem képes reagálni kérdésekre, nincs mögötte mesterséges intelligencia, gyakorlatilag egy folyamatosan ismétlődő videófelvételt nézhetünk hologramos formában, ezzel együtt a kezdeményezés sikeres, az utasoknak tetszik a különleges hangulatú köszöntés. Ráadásul mindig ugyanolyan kedves, nem fárad el, és vécére sem kell kimennie - ez pedig kétségtelenül nagy előny ebben a pozícióban.
wihas.us
A kezdeményezés egyébként nem egyedülálló, idén januárban már Manchester repterén is bemutatták a hologram utaskísérőket, ott is sikerrel fut a kezdeményezés. Persze a jövő mindenképpen egy interaktív rendszer telepítése lenne, hogy az utasok esetleg kérdezni is tudjanak a megfelelően kedves köszöntés után.