Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
A tegnap, azaz november 3-án ünnepelte a 100. évfordulóját a Chevrolet, amit a svájci születésű Louis Chevrolet (1878-1941) versenyző, szerelő és mérnök illetve William C. "Billy" Durant (1861-1947) marketingguru keltett életre Detroitban. Az amerikai autógyár, "kép a képben" technikával készítettet egy trendi videofilmet a jubileumi évfordulóra, amelyben az autók mellett, a családi emlékek és a nosztalgiázás kapta a főszerepet.
A „kép a képben” technika követői között, már korábban is láthattunk szellemes, kreatív megoldásokat, például Andy Boxham vagy Michael Hughes weboldalán.