szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

Okos megoldást eszelt ki az MTV Hungary a rajongótáborának bővítésére.

Okos megoldást eszelt ki az MTV Hungary a rajongótáborának bővítésére. Már régóta aranyáron mérik a like-okat, azaz a rajongói oldalakhoz csatlakozást a Facebookon.

A magyar zenecsatorna ezt okosan úgy oldotta meg, hogy fiatal divattervezőket vont be a nyereményjátékába, amivel közelebb hozza rajongóit. A Social MTV egy olyan alkalmazás, amely engedélyezést követően lehetővé teszi, hogy becsekkolj a csatornán aktuálisan sugárzott műsorba.

A becsekkolást követően természetesen haverjaidat is meghívhatod, amiért növeled az esélyeidet a divattervezők munkáinak megnyerésére.

A kezdeményezés mindkét oldalról jövedelmező, hiszen a fiatal divattervezők ingyen reklámhoz, az oldal statisztikához és rajongókhoz, a résztvevők pedig értékes és egyedi ruhadarabokhoz juthatnak.

Forrás: socialtimes.hu

„Nagyon vágyom a közönség szeretetére” – Bodrogi Gyula a balesete után lábadozik, de már hiányzik neki a színpad

„Nagyon vágyom a közönség szeretetére” – Bodrogi Gyula a balesete után lábadozik, de már hiányzik neki a színpad

Látványos magyar tuningot kapott a Skoda új villanyautója

Látványos magyar tuningot kapott a Skoda új villanyautója

Mégsem használhatják ingyen az amerikai hajók a Panama-csatornát

Mégsem használhatják ingyen az amerikai hajók a Panama-csatornát

A magyar pavilon miskakancsója a kanyarban sincs a dilis japán kabalákhoz képest

A magyar pavilon miskakancsója a kanyarban sincs a dilis japán kabalákhoz képest