szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

Okos megoldást eszelt ki az MTV Hungary a rajongótáborának bővítésére.

Okos megoldást eszelt ki az MTV Hungary a rajongótáborának bővítésére. Már régóta aranyáron mérik a like-okat, azaz a rajongói oldalakhoz csatlakozást a Facebookon.

A magyar zenecsatorna ezt okosan úgy oldotta meg, hogy fiatal divattervezőket vont be a nyereményjátékába, amivel közelebb hozza rajongóit. A Social MTV egy olyan alkalmazás, amely engedélyezést követően lehetővé teszi, hogy becsekkolj a csatornán aktuálisan sugárzott műsorba.

A becsekkolást követően természetesen haverjaidat is meghívhatod, amiért növeled az esélyeidet a divattervezők munkáinak megnyerésére.

A kezdeményezés mindkét oldalról jövedelmező, hiszen a fiatal divattervezők ingyen reklámhoz, az oldal statisztikához és rajongókhoz, a résztvevők pedig értékes és egyedi ruhadarabokhoz juthatnak.

Forrás: socialtimes.hu

„Egy szem lányomat megölette az egy szem unokám” – az egész országot sokkolta Soproni Ágnes halála

„Egy szem lányomat megölette az egy szem unokám” – az egész országot sokkolta Soproni Ágnes halála

Lázár megígérte: folyamatosan közzéteszik, mi mennyiért épül közpénzből

Lázár megígérte: folyamatosan közzéteszik, mi mennyiért épül közpénzből

Fennhangon ment az üvöltés, hogy nincsen nőnap virág nélkül 

Fennhangon ment az üvöltés, hogy nincsen nőnap virág nélkül 

Reagáltak Balog Zoltánék az ingatlanmutyis vádakra: pénz helyett kapták a hegyvidéki telket

Reagáltak Balog Zoltánék az ingatlanmutyis vádakra: pénz helyett kapták a hegyvidéki telket