Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Okos megoldást eszelt ki az MTV Hungary a rajongótáborának bővítésére. Már régóta aranyáron mérik a like-okat, azaz a rajongói oldalakhoz csatlakozást a Facebookon.
A magyar zenecsatorna ezt okosan úgy oldotta meg, hogy fiatal divattervezőket vont be a nyereményjátékába, amivel közelebb hozza rajongóit. A Social MTV egy olyan alkalmazás, amely engedélyezést követően lehetővé teszi, hogy becsekkolj a csatornán aktuálisan sugárzott műsorba.
A becsekkolást követően természetesen haverjaidat is meghívhatod, amiért növeled az esélyeidet a divattervezők munkáinak megnyerésére.
A kezdeményezés mindkét oldalról jövedelmező, hiszen a fiatal divattervezők ingyen reklámhoz, az oldal statisztikához és rajongókhoz, a résztvevők pedig értékes és egyedi ruhadarabokhoz juthatnak.