Mercedes E kombi teszt: öltöny és hátizsák
Kipróbáltuk az új E-Klasse T-modellt, melybe minden elképzelhető fejlesztést belepakoltak a sávtartó tempomattól az okostelefonos önparkolásig.
Kipróbáltuk az új E-Klasse T-modellt, melybe minden elképzelhető fejlesztést belepakoltak a sávtartó tempomattól az okostelefonos önparkolásig.
Végy egy divatterepjárót, látványosan csapd le a hátát, és tegyél bele egy bivalyerős motort – ilyen egyszerű ennek a vadonatúj BMW-nek a receptje.
Az autórajongók közül ki ne szeretne bármikor 270-nel száguldani büntetlenül, akár a nappaliban, és nem ám holmi virtuális világban, hanem a valóságban? Teszten a játékautós Carrera versenypálya.
270-nel lehet száguldani a nappaliban: kipróbáltuk a Carrera autós versenypályát.
A csúcsborotvák annyival jobbak, mint amennyivel többe kerülnek olcsó társaiknál? A rezgőkéses vagy a körkéses modellek hatékonyabbak? Ilyen kérdésekre kerestük a válaszokat a több hónapon át készített összehasonlító tesztünkben.
Manapság már nemcsak egyszerű papírlapokat lehet beszkennelni, hanem akár kisebb-nagyobb tárgyakat, sőt akár hús-vér embereket is, tetőtől talpig. Kipróbáltunk néhány igen érdekes 3D-szkennert, és megmutatjuk, mire is jó, ha szkennelünk.
Hét személy, hét fokozat és 700 liternél is nagyobb csomagtartó - a Skoda az ajtót berúgva ront be a nagy SUV-ok piacára.
A kék ovális logós márka évzáró sajtóeseményén a hazai új- és használtautó-piac legfrissebb fejleményeivel és az elektromos autós jövőképpel ismerkedtünk meg.
Kívülről nehéz megkülönböztetni az elődjétől, beülve azonban gyorsan rádöbbenünk: ez bizony már egy 2017-es modellévű, hetedik generációs 5-ös BMW.
A GT-R nem csak egy szimplán szupergyors sportkocsi, hanem egy valódi japán legenda, melynek mi most a legújabb, még a korábbiaknál is ütősebb változatát fogtuk vallatóra.
A bajorok nemcsak középkategóriás autóba és SUV-ba szerelnek környezettudatos hajtásláncot, hanem a luxuskategóriás 7-es sorozatba is - kipróbáltuk a légrugókon suhanó hatalmas 740e-t.
Se ordító motor, se életéért küzdő csikorgó gumi, csak spontán nyomaték és környezettudatosság minden mennyiségben - az olasz napsütésben drifteltünk a világ legkelendőbb elektromos kocsijával.
Lehet egy kerékkel kevesebb? Erre a kérdésre ad választ ez a “pár” nélküli “kerékpár”. Egy egykerekű közlekedési eszköz, mellyel némi tanulást követően nem csak eljuthatunk A-ból B-be, de közben még jól is szórakozhatunk.
A bajorok szépen csendben megújították népszerű elektromos kisautójukat, mi pedig kíváncsian fogtunk bele a tesztbe, hogy megállapítsuk: mennyivel lett jobb autó a BMW i3?
Először Lengyelországban suhantunk az új Panamerával, majd átugrottunk Németországba, hogy megnézzük a négyajtós sportkocsi gyártását.
Rengeteg ország, változatos pályák és iszonyat erős autók – ez a WRC, vagyis a rally-világbajnokság, melynek most megjelent a legfrissebb hivatalos játéka. Persze, hogy kipróbáltuk.
Kipróbáltuk, mennyire sikerült jól a német gyártó középkategóriás crossoverének sportosra vágott kivitele - teszten a GLC 220d 4Matic Coupé.
Miközben a robotporszívókat egyre többen ismerik, azt jóval kevesebben tudják, hogy a felmosóbot és -vödör páros szintén kiváltható egy robottal. Kipróbáltunk egyet.
Vajon mennyire GT autó és mennyire környezettudatos járgány a Volkswagen legújabb zöld rendszámos Passatja? Kiderítettük.
Bekapcsolás előtt egy szokványos, androidos táblagépnek látszik az Alcatel Plus 10, pedig nem androidos és nem is csak táblagép. Megnéztük, mire alkalmas a gyakorlatban az egyetlen pattintással Windows 10-es minilaptoppá alakítható készülék.