Adj egy ötöst! - vezettük a vadonatúj 5-ös BMW-t
Kívülről nehéz megkülönböztetni az elődjétől, beülve azonban gyorsan rádöbbenünk: ez bizony már egy 2017-es modellévű, hetedik generációs 5-ös BMW.
Kívülről nehéz megkülönböztetni az elődjétől, beülve azonban gyorsan rádöbbenünk: ez bizony már egy 2017-es modellévű, hetedik generációs 5-ös BMW.
A GT-R nem csak egy szimplán szupergyors sportkocsi, hanem egy valódi japán legenda, melynek mi most a legújabb, még a korábbiaknál is ütősebb változatát fogtuk vallatóra.
A bajorok nemcsak középkategóriás autóba és SUV-ba szerelnek környezettudatos hajtásláncot, hanem a luxuskategóriás 7-es sorozatba is - kipróbáltuk a légrugókon suhanó hatalmas 740e-t.
Se ordító motor, se életéért küzdő csikorgó gumi, csak spontán nyomaték és környezettudatosság minden mennyiségben - az olasz napsütésben drifteltünk a világ legkelendőbb elektromos kocsijával.
Lehet egy kerékkel kevesebb? Erre a kérdésre ad választ ez a “pár” nélküli “kerékpár”. Egy egykerekű közlekedési eszköz, mellyel némi tanulást követően nem csak eljuthatunk A-ból B-be, de közben még jól is szórakozhatunk.
A bajorok szépen csendben megújították népszerű elektromos kisautójukat, mi pedig kíváncsian fogtunk bele a tesztbe, hogy megállapítsuk: mennyivel lett jobb autó a BMW i3?
Először Lengyelországban suhantunk az új Panamerával, majd átugrottunk Németországba, hogy megnézzük a négyajtós sportkocsi gyártását.
Rengeteg ország, változatos pályák és iszonyat erős autók – ez a WRC, vagyis a rally-világbajnokság, melynek most megjelent a legfrissebb hivatalos játéka. Persze, hogy kipróbáltuk.
Kipróbáltuk, mennyire sikerült jól a német gyártó középkategóriás crossoverének sportosra vágott kivitele - teszten a GLC 220d 4Matic Coupé.
Miközben a robotporszívókat egyre többen ismerik, azt jóval kevesebben tudják, hogy a felmosóbot és -vödör páros szintén kiváltható egy robottal. Kipróbáltunk egyet.
Vajon mennyire GT autó és mennyire környezettudatos járgány a Volkswagen legújabb zöld rendszámos Passatja? Kiderítettük.
Bekapcsolás előtt egy szokványos, androidos táblagépnek látszik az Alcatel Plus 10, pedig nem androidos és nem is csak táblagép. Megnéztük, mire alkalmas a gyakorlatban az egyetlen pattintással Windows 10-es minilaptoppá alakítható készülék.
Családi kombi léte ellenére vagány STI külcsínnel támad a legújabb Subaru, melyről tesztünk során kiderült, hogy egy igazi farkasbőrbe bújt bárány.
A legújabb Prius megosztó formával, a korábbiaknál jobb minőséggel, meg persze kiváló hibrid meghajtással áll rajtvonalhoz.
Revolúciót csak nyomokban tartalmaz az Apple evolúcióra kihegyezett új okostelefonja, amely nagyon könnyen összetéveszthető elődjével, de csak az első gombnyomásig.
Nagyon egyedi dizájnt vitt mindig is a japán Infinti márka, amiért mindenképpen elismerés jár nekik. Már csak a modellek neveivel kéne valamit kezdeni, hogy azok is megjegyezhetőek legyenek. A fődizájnerükkel beszélgettünk még a Páriszi Autószalonon.
Elképesztő, hogy néhány évtizeddel ezelőtt milyen bukósisakokat használtak a versenyzők - mutatjuk, mire gondolunk.
Az egyik legnagyobb fotós kiállításként jegyzett Photokina rendkívül beszédes: tetten érhető rajta, hogy ez a piac még nem heverte ki a válságot, és egyelőre a mobilfotózás kihívására sincs igazi válasza.
A nagy autószalonok érdekesebb rétegeit jelentik a nagyobb pavilonok mellett, a kicsikben kiállított tematikus gyűjtemények. A mostani Párizsi Autószalonon egy csomó, híres filmes autót tereltek egybe. A franciák persze, leginkább franciákat.
Kipróbáltuk, hogy mit tud a gyakorlatban a fényképezőgépek netovábbjaként hirdetett Canon-masina, amellyel másodpercenként 14 darab 20 megapixeles képet is rögzíthetünk.