szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

"Hol van a rendelésem??? A chat se működik az oldalon, emailre nem reagálnak!!! Telefont nem veszik fel!!!! Azt hittem, hogy legalább ez a cég megbízható!!! Pénzem persze oda!" – tömegével sorakoznak a panaszok a kozmetikai termékeket forgalmazó Clinique Magyarország Facebook-oldalára.

Bár karácsonyi akciókat is hirdet webshopjában a Clinique, a felhasználói észrevételek alapján úgy tűnik, az Esteé Lauder tulajdonában lévő márka még a három héttel ezelőtti rendelések feldolgozásának sem ért a végére – hívta fel a figyelmet egy olvasónk. Sőt, néhány visszajelzés szerint még az öt hete tett rendeléseket sem sikerült maradéktalanul teljesíteni.

A Clinique Facebook-oldalán azután szaporodtak el tömegesen a panaszok, hogy a november 24-ei héten fekete pénteki akciót hirdetett a cég. A kontraszt azért is nagy, mert a márka által megosztott hangulatképekre, termékfotókra és akciókat hirdető bejegyzésekre hónapok óta csak pozitívan reagáltak a követők.

Az augusztus elejétől október végéig tartó három hónap alatt hozzászólásként mindössze egy rajongói ajánlás és három – válasz nélkül hagyott – érdeklődés érkezett az oldalon. Azóta lényegében bármiről posztol márka, ugyanaz történik: tucatjával jönnek a hozzászólások, november eleje óta száznál is több, melyek négyötöde negatív. A Facebook-oldal ajánlási füle alatt további két tucat panasz található, illetve az 5-ből 2,2 pontra lehúzott értékelés.

A legtöbb vásárló a rendelés késlekedése mellett arra is panaszkodik, hogy a Clinique ügyfélszolgálata a Facebook-chaten nem ad érdemi választ, telefonon hosszú várakozás után sem elérhető, a panaszkodó e-mailekre pedig hetekig nem érkezik válasz, és akkor is csak annyi, hogy türelmet kérnek.

A márka Facebookon nem tűnik túl aktívnak: a világszerte 11 milliós követői bázissal rendelkező oldal magyar felületén legutóbb 21 hete, július 21-én szóltak hozzá, az oldal borítóképe pedig még december közepén is a novemberi Black Friday-akciót hirdeti.

Az ügyben próbáltuk elérni az Estée Lauder Kereskedelmi Kft.-t, egyelőre nem sikerült.

Frissítés, december 18., 14:41: A vállalat szóvivője pénteken az alábbi közleményt juttatta el szerkesztőségünkhöz.

"Őszintén sajnáljuk a kellemetlenségeket, amelyeket a Clinique Magyarország vásárlóinak okoztunk azzal, hogy a csomagjukat késve kapják meg, vagy hogy az ügyfélszolgálatunkat nehéz elérni. Az ünnepi szezon okozta magas rendelésszám és megkeresések miatt nem tudtuk azt a magas színvonalat képviselni, amit a vásárlóink elvárnak tőlünk. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy a lehető leggyorsabban megválaszoljuk a fogyasztói kérdéseket és megoldást találjuk a panaszokra."

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
A Kórházi Főigazgatóság vezetője elmondta, a lélegeztetőgépen lévők több mint 80 százalékát nem sikerül megmenteni

A Kórházi Főigazgatóság vezetője elmondta, a lélegeztetőgépen lévők több mint 80 százalékát nem sikerül megmenteni

LMP: A miniszterelnök Petry Zsolttal foglalkozik, miközben százezreket hagyott magára

LMP: A miniszterelnök Petry Zsolttal foglalkozik, miközben százezreket hagyott magára

Az olasz Corriere szerint az AstraZeneca egyelőre nem válaszol az EU-nak, mikor szállít elegendő vakcinát

Az olasz Corriere szerint az AstraZeneca egyelőre nem válaszol az EU-nak, mikor szállít elegendő vakcinát