444 játékkonzolt kötött egyszerre ugyanarra a tévére egy férfi – videón a Guinness-rekordot érő mutatvány
Mindenféle PlayStation, Xbox, Nintendo és még sok más – mind egyszerre rákötve egy tévére? Nem egyszerű feladat, de egy szaúd-arábiai férfi megoldotta. Átlátni mondjuk nem könnyű a rendszert, egy Excel-táblázat is kell hozzá.
HVG
Ön is szokott bosszankodni azon, hogy több eszköze van már, mint ahány bemeneti port a tévéjén? Akkor csak képzelje bele magát Ibrahim Al-Nasser bőrébe, akinek már 444 különféle játékkonzolja van. Ennyi port pedig már tényleg nincs semmilyen tévén, de mint azt a példája mutatja, némi leleményességgel még a Guinness-rekordok könyvébe is be lehet kerülni a megoldással.
A szaúd-arábiai férfi ugyanis megoldotta, hogy a gyűjteménye minden darabja egyszerre legyen csatlakoztatva egyetlen tévéhez. Igen, mind a 444 darab, és ez bizony már rekord.
A kérdés persze jogos: hogyan? Nos, rengeteg kapcsolóval, melyek az egyes konzolok jelét váltogatják. Így lehet dönteni, hogy éppen melyik játékmasina jelenjen meg a tévén. Ehhez azonban már szükség van némi logisztikára, mert 444 darab konzolt nem egyszerű átlátni: egy Excel-táblázatban tartja nyilván, hogy hol és milyen kapcsolók vannak, valamint hogy mi a beüzemelés folyamata.
Subscribe || https://www.youtube.com/GuinnessWorldRecords Favourites || http://gwr.co/YT-Favs Ibrahim Al-Nasser from Saudi Arabia is a video game collector, and has hundreds of game consoles, including, video game consoles, computers, plug & play games, HDMI game sticks, android games, and others.
Ami pedig a konkrét konzolokat illeti, a legendás daraboktól a legkorszerűbbig van minden: az első és a legújabb PlayStation egyaránt fellelhető a gyűjteményben, de része egy Nintendo 64, egy Sega Genesis és még egy olyan antik darab is, mint a Magnavox Odyssey – derül ki az Engadget cikkéből.
2021 óta az 55 fontos csúcsról 10 fontra csökkent a Wizz Air részvényeinek árfolyama, a befektetők az elmúlt 15 céges jelentésből 13-ra negatívan reagáltak. A magyar gyökerű légitársaság életét a háborúk és az olajárak sem könnyítették meg, de a mélyrepülésben a menedzsment is szerepet játszott Bukta Gábor, a Concorde elemzője szerint.