szerző:
techline.hu
Tetszett a cikk?

A Samsung Galaxy S II bevezető reklámja egy aranyos fricskát mutat az Apple üzletek előtt sorban álló (sőt...

A Samsung Galaxy S II bevezető reklámja egy aranyos fricskát mutat az Apple üzletek előtt sorban álló (sőt, legtöbbször tábort verő) úgynevezett „fanboy”-oknak. A reklámban fiatalok állnak sorban egy Apple boltra nagyon hasonlító üzlet előtt, majd elhangzik az igen mókás „én soha nem vennék Samsungot, én túl kreatív vagyok” poén is, amiből jó eséllyel hamarosan internetes mém válik. Nem ez az első eset, hogy a konkurens cégek viccelődnek az Apple kultúrán, megtette már ezt pl. a Motorola is a szuperkupa alatt sugárzott, a klasszikus "1984" Apple reklám előtt tisztelgő, mellesleg igen jóra sikerült XOOM reklámmal.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!