A Pride volt az Orbán-rendszer temetési menete
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A Samsung Galaxy S II bevezető reklámja egy aranyos fricskát mutat az Apple üzletek előtt sorban álló (sőt...
A Samsung Galaxy S II bevezető reklámja egy aranyos fricskát mutat az Apple üzletek előtt sorban álló (sőt, legtöbbször tábort verő) úgynevezett „fanboy”-oknak. A reklámban fiatalok állnak sorban egy Apple boltra nagyon hasonlító üzlet előtt, majd elhangzik az igen mókás „én soha nem vennék Samsungot, én túl kreatív vagyok” poén is, amiből jó eséllyel hamarosan internetes mém válik. Nem ez az első eset, hogy a konkurens cégek viccelődnek az Apple kultúrán, megtette már ezt pl. a Motorola is a szuperkupa alatt sugárzott, a klasszikus "1984" Apple reklám előtt tisztelgő, mellesleg igen jóra sikerült XOOM reklámmal.
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Freddie Mercury kezében sem állt ilyen hetykén a vasaló.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
„Jó hazafi harcoshoz” méltón tette közzé, hogy 100 százalékos magyar érettségit tett.
Közéjük Charles Leclerc fért be.