A Samsung Galaxy S II bevezető reklámja egy aranyos fricskát mutat az Apple üzletek előtt sorban álló (sőt, legtöbbször tábort verő) úgynevezett „fanboy”-oknak. A reklámban fiatalok állnak sorban egy Apple boltra nagyon hasonlító üzlet előtt, majd elhangzik az igen mókás „én soha nem vennék Samsungot, én túl kreatív vagyok” poén is, amiből jó eséllyel hamarosan internetes mém válik. Nem ez az első eset, hogy a konkurens cégek viccelődnek az Apple kultúrán, megtette már ezt pl. a Motorola is a szuperkupa alatt sugárzott, a klasszikus "1984" Apple reklám előtt tisztelgő, mellesleg igen jóra sikerült XOOM reklámmal.
Az Apple-fanatikusokon gúnyolódik az új Galaxy reklám
A Samsung Galaxy S II bevezető reklámja egy aranyos fricskát mutat az Apple üzletek előtt sorban álló (sőt...

Papír alapú receptírást javasol az egészségügyi államtitkár, mert az EESZT ”sajnos most nem működik„
Megvannak az ötös lottó nyerőszámai
Nem tudták megmenteni azt a fiatal lányt, akinek egy szekszárdi iskolában leállt a szíve
Mintha mi sem történt volna? Egy Netflix-sorozat miatt kerülhet új megvilágításba Rády Krisztina és Marie Trintignant halála
Zavar a bulizásban a „mocskos Fidesz”? - Videóriport a Szigetről
Pogány Indulót megfenyegette a drogügyi kormánybiztos: Lépni fogunk
Háromnapos tigriskölyköket kellett elaltatni a lipcsei állatkertben
Marabu Féknyúz: Luxika
Orosz repülőgépeket fogtak magyar Gripenek első bevetésükön a balti légtérben
Emma Thompson: Donald Trump randira hívott, megváltoztathattam volna Amerika történelmét
Elkészült az útszakasz, ősztől Budapestről egészen az Adriáig autópályán lehet utazni
Onlyfans sztárral reklámoz sminket a L'Oreál tinédzsereknek
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.