Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Nemrég átadott autóútszakaszok váltak fizetőssé.
Újabb helyeken kell mostantól útdíjat fizetni – vette észre a vg.hu a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. bejegyzését. Az M44-es és az M85-ös autóutak nemrég átadott szakaszai váltak június 8-ától fizetőssé.
Az M44-es út utolsó szakaszát májusban adták át, az első néhány héten csak ennek a használatáért nem kellett fizetni, mostantól már ez is útdíjköteles. Ez a szakasz Szentkirály és az M5-ös autópálya között halad, vagyis Kecskemétet elkerülve ezen lehet elérni az M5-öst.
Az M85-ös út újonnan fizetőssé tett szakaszát, amely Sopront köti össze a magyar–osztrák határral, már tavaly decemberben átadták. Eddig a Sopron-észak csomóponttól a határig ingyen lehetett használni, most már végig a határig fizetni kell az útdíjat.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Részletesen bemutatjuk az ilyen esetben felmerülő kötelezettségeket, amelyekkel számolni kell.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Július 1. fontos határidő a megváltozott a gazdasági tevékenységek egységes ágazati osztályozási rendszerének (TEÁOR) változása miatt.
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.