Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Lehet, hogy nem a földgázvezetékkel kellene foglalkozni, hanem a befolyásos oroszok bankszámláival.
Miért pont a szankcióknak ne lenne tudománya és adatbázisa? Egy német-amerikai kutatócsoport talán nem is sejtette, mennyire időszerűvé válik a kutatási tervük, amellyel létrehozták a nemzetközi szankciók szerintük minden eddiginél nagyobb gyűjteményét, és el is kezdték elemezni. Így aztán vannak támpontok annak megvitatására, leállítsák-e Alekszej Navalnij orosz ellenzéki vezető megmérgezése miatt a német-orosz Északi Áramlat 2. gázvezeték építését.
Gabriel Felbermayr, a kieli világgazdasági kutatóintézet (IfW) elnöke annak alapján mondott véleményt a hamburgi Der Spiegelnek, hogy kutatócsoportja a Global Sanctions Database (GSDB) keretében több mint fél évszázad (1950–2016) több mint 700 nemzetközi büntetőintézkedését gyűjtötte össze. A konkrét esetet ennek alapján Felbermayr abba a kategóriába sorolja, hogy a megbüntetőnek többe kerülhet a dolog, mint a megbüntetettnek, így üres fenyegetés lesz belőle. A gázvezeték leállítása helyett mást javasol tehát.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.