Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Új vasútvonalakkal, villamosenergia-kábelekkel, a hidrogénvezetékkel és nagysebességű adatkábelekkel kötnék össze Indiát, a Közel-Keletet és az EU-t egy új program keretében. A hatalmas fejlesztési tervek szinte minden minden bizonnyal egy hasonló kínai kezdeményezés ellensúlyozására születtek meg, ám sikerük egyelőre kérdéses.
Történelmi
Fordulópont
Megváltoztatja a játékszabályokat
Hatalmas dolog
Új korszak kezdődik
– nem kis szavak, súlyukat pedig növeli, hogy olyan emberek mondták, mint Joe Biden amerikai elnök, Ursula von der Leyen, az Európai Bizottság vezetője, Narendra Modi India elnöke vagy éppen Khalid bin Abdulaziz Al-Falih, Szaúd-Arábia fejlesztési minisztere.
De miről is van szó? Az India-Middle East-Europe Economic Corridorról, avagy magyarul India-Közel-Kelet-Európa gazdasági folyosóról, esetleg röviden IMEC-ről. A projektet a G20-ak legutóbbi találkozóján jelentették be és amit eddig tudni lehet, ahogy a neve is mutatja, Indiát, a Közel-Keletet és az EU-t kötné össze egy úgynevezett gazdasági folyósóval, ami vasúti összeköttetést, villamosenergia-kábelt, hidrogénvezetéket és nagysebességű adatkábelt is magában foglalna.
A tervnek két ága lenne, egy keleti, amely Indiát az öböl-menti arab államokkal köti össze, illetve egy északi, amely az öböl-menti államoknak terem szorosabb kapcsolatot Európával.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.