HVG: Zsinórban negyedszer került a legsikeresebb marketingkommunikációs döntéshozók listájának élére. Mi a titok? Szabó Béla Attila: Jelentős büdzsé fölött diszponálok, ami önmagában elég lehet ahhoz, hogy a listára tegyen. De a sorozatos első helyezésben valószínűleg az is szerepet játszik, hogy mostanra beérett az a kísérletezés, kockázatvállalás, ami a munkánkat jellemzi. Amit tudni lehet erről a szakmáról, azt a csapatom tudja, de vagyunk annyira bátrak, hogy kipróbálunk új dolgokat is. Nem tartom magam autoriter vezetőnek, inkább azt mondanám, hogy vizionárius típus vagyok, és húzom magammal a csapatot. Mindig a jövőt szeretném meghatározni, hogy minek kellene megtörténnie a márkával, a biznisszel, ehhez bőven kell képzelőerő, ami nekem van.
HVG: Nagy port kavart, amikor tavaly buszsofőrre cserélték a tanár figuráját a karácsonyi reklámkampányukban. Utólag hogyan értékeli ezt a döntést?