Tényleg vége a dízelkorszaknak? A magyar piac még nagyon mást mutat
A nagyon erős flottapiac sok kedvence még mindig dízelmotoros.
A nagyon erős flottapiac sok kedvence még mindig dízelmotoros.
Közel négyezerrel csökkenthetik a dolgozói létszámot.
Egy ideig buszokkal pótolták az 56-os, az 56A és a 61-es villamost.
A fővárosban most bárki testközelből megismerkedhet a Russel és Antonelli nevével fémjelzett, legókockákból épített versenyautóval, melyen jól láthatók a korábbi ütközések nyomai.
Az egykori egyszerű, de strapabíró technika, amiben összkerékhajtás is volt igazán egyedi autót jelentett.
Egyelőre arról sincs iparági definíció, mi nevezhető annak.
Az igen ritka McLaren F1 ezen példánya eddig alig több, mint 10 ezer kilométert hagyott csak maga mögött.
Az egyik esetnél az elütött biciklis ellen is eljárás indult.
Ebből a Chevrolet Corvette-ből sokak bánatára hiányzik a V8-as benzinmotor.
Tízes listán a legnépszerűbb modellek.
Egy kis extrával könnyen 8000 forint felett van egy szendvics ára.
Egyre súlyosabb a pénzügyi helyzet a korábban profitkirálynak tartott cégnél, ahol olcsóbb modellekkel mentenék a válságot.
Senki nem sérült meg, de a kocsi kiégett.
Tovább mélyülő nehézségekkel néznek szembe a nagy európai gyártók.
Az idei évben eddig a Dacia Sanderóból adták el a legtöbbet az öreg kontinensen.
A Mercedes tulajdonában lévő brit gyártó axiál fluxusú villanymotorja elképesztő teljesítménysűrűséggel bír.
A vadonatúj Opel Mokka GSE rövidebb idő alatt gyorsul fel 0-ról 100-ra, mint az egykori Astra OPC.
Nem sok közös vonás fedezhető fel a jelenlegi 6 hengeres és az érkezőben lévő villanyos új BMW M3 között.