Négyen meghaltak egy vonattal ütköző autóban Csongrád megyében
Egy vasúti átjáróban történt a baleset, pedig az eddigi információk szerint a sorompó működött.
Egy vasúti átjáróban történt a baleset, pedig az eddigi információk szerint a sorompó működött.
Ezt az igen komoly terepjáró képességekkel megáldott orosz járművet nem pont keresztben menésre találták ki. De adott esetben arra is alkalmas.
Ezen a rendezvényen keresve sem találtunk hibrid, vagy esetleg tisztán elektromos meghajtású járgányokat. V8-as, kompresszoros és nitrós csodákból viszont nem volt hiány.
A katasztrófavédelem beavatkozása után újraindulhatott a forgalom.
Ennyire nem lehet valaki türelmetlen.
Két helyen is torlódik a forgalom az M0-son az Útinform szerint.
A rendőrök kiemelten ellenőrizték a buszokat és a teherautókat a múlt hétfőtől vasárnapig.
A nagyobb fővárosi temetők felé és nagyobb kapacitással közlekedtetik a meglévő járatokat szombattól jövő péntekig.
Ha már az útdíj lehet a használattal arányos, akkor az autó használata miért nem?
Egy új autó az egyik legkívánatosabb fogyasztói termék a többség számára, amit azért alapvetően elég ritkán érhetünk el. Az utcán látott modellek közül nyilván sok elnyeri tetszésünket, de vélhetően nem hozza úgy az élet, hogy bele is ülhessünk mindegyikbe. Egy autókiállítás a legjobb alkalom arra, hogy testközelből is meg lehessen nézni egy-egy autótípust, megismerni, milyenek az éppen aktuálisan legújabb modellek.
Visszahoznák az egynapos matricákat, hosszú távon pedig a távolságalapú fizetésre kellene átállni. Egy fideszes EP-képviselő máris a tagállami rendelkezés elvétele miatt háborog.
Péntektől teljes egészében használható a Csepel-Szigetszentmiklós összekötő úton épült új körforgalom, így az arra közlekedők ismét felhajthatnak az M0-ás autóút mindkét irányába.
Gyalog, biciklivel, traktorral, sőt, még lóval is szabad az út, de ha nem ezek valamelyikével közlekedik, akkor lehet, hogy kerülnie kell.
Ezekkel a régi vasúti átjárókkal mindig csak a baj van.
Mostanság egyre több gyártónál felbukkannak a hagyományos tükröket felváltó high-tech kamerás/kijelzős tükrök, melynek most itt az egyszerű és relatíve olcsó alternatívája.
A 43 éves német tulaj 1,2 millió eurót fizetett a járműért, majd két napra rá összetörte.
A sportkocsik, illetve a hagyományos autótuning egyik alapvető eleme a széles kerék, de vajon melyek a legszélesebb autógumik?
Gyalog, biciklivel is szabad az út Burgenlandba, autóval viszont nem.