Üzemanyagcellás hibrid divatterepjáró a Mercedestől, kétféle töltéssel
A stuttgarti gyártó újdonsága hidrogénnel és akkumulátorban tárolt energiával is működhet.
A stuttgarti gyártó újdonsága hidrogénnel és akkumulátorban tárolt energiával is működhet.
Az autóval közlekedők számára kevés félelmetesebb élmény van, mint amikor szembejön valaki a körforgalomban. Ezúttal szerencsére nem történt baleset.
A kocsi utasát érte halálos ütés.
De jellemzően drágább, mint a reptéren például.
A négykarikás német gyártó legnagyobb szedánja kívül-belül némi finomhangoláson esett át. A dízelmotorja például 44 lóerővel erősebb lett.
Merkur rendszámtábla keret, Wunderbaum és kockás pokróc a csomagtartbóban, illetve szerény számok a kilométerszámlálóban. Szovjet időgép a javából.
Az ütközéstől kidőlt a társasház kerítése, a kétszárnyas vaskapu és az azt tartó betonoszlopok is.
A vonat épp csak elindult, de a férfi a kerekek alá szorult.
A felvétel szerint a férfi 180 km/h-val hajtott, a hangszórókból üvöltött a zene, amikor a baleset történt.
Azért álltak a felüljáró alá, hogy a férfi minél kisebb sérülésekkel ússza meg a zuhanást.
A jelek arra utalnak, valamin változtatnának.
A Budaörsi úton történt a baleset a BAH-csomópont előtt.
A stuttgarti márka a konzervatív benzines hibrid mellé egy gázolajos hibridet is felvett E-osztályos kínálatába.
Mondjuk, kell hozzá egy 1300 lóerős motor is.
Ahhoz, hogy nálunk valaki Subarut válasszon, vagy ralifanatikusnak kell lenni, vagy lélekben svájci anyukának, aki összkerék-hajtás nélkül ki nem teszi a lábát otthonról. Mindkettőhöz megfelelő anyagi háttér is kell persze, de ha ez adott, teljesen megértjük őket, ha nem divatból vesznek crossovert, hanem egy olyan családi autót akarnak, ami nem akad el az első hóban. Pont ilyen a Subaru XV.
Mutatjuk, hogy a legfrissebb 2018-es adatok alapján jelenleg melyek a világ legtöbbet érő autómárkái.
A fideszes országgyűlési képviselő Hódmezővásárhelyen tette le olyan helyen a városi terepjáróját, ahol nem lett volna szabad.
Nem is nagyon akart megállni.