Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Klasszikus receptből dolgozik a kis autóépítő műhely. Pillekönnyű karosszériát és brutális motort vásároltak össze.
Több olyan cég van a régiónkban is, amely elég elszánt ahhoz, hogy hozzátegyen valamit az autóvilág történetéhez. A szlovén Tushek, a neve ellenére szlovák Praga mellett most egy romániai műhely is színesíti a hiperautók mezőnyét.
A kétéves fejlesztés után most bemutatkozott Black Falcon Cars, az SBC—TT1750 modelljével kíván hírnevet szerezni. A recept klasszikus, alumínium kasztni, amely összesen 1340 kiló és egy 7,0 literes erőforrás. A motort egy amerikai cégtől veszik a Nelson Racingtől, jelen esetben egy V8-as Chevrolet motort. A váltómű pedig egy Porsche GT3-ból kerül át.
A teljesítményadatok elképesztőek: 1215 lóerő, 5800-as fordulatszám mellett, valamit 1100 Nm-es maximális forgatónyomaték 3900-6500-as fordulatszám tartományban. Mindezen jellemzők a gyáriak szerint 2,6 szekundumos 100-as sprintet és 402 km/h-ás végsebességet ígérnek.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.