szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Manapság, amikor az átlag autókra is 10-12 évnyi átrozsdásodás elleni garanciákat vállalnak a gyártók - igaz néha trükkös feltételekkel -, akkor egy vagyonokba kerülő szupersportautónak illene kibírnia legalább ugyanennyit.

Egy moszkvai vevő vásárolt hat évvel ezelőtt egy Ferrari FF-et, amely a márka első összkerék-hajtású autója volt, mondhatni, kifejezetten napi használatra szánt utazóautó. Persze V12-es és 600 lóerős motorral.

A hosszú ideig várt autó, amely egyedi részeltekkel felszerelt karbon belső kiegészítőkkel érkezett, 20 colos Daytona-stílusú kerekekkel, a kormánykerekén LED-es fordulatszámmérővel 18 millió rubel feletti összegbe került, ami nagyjából 87 millió forintot jelentett hat éve is. Mígnem, az autó ötéves korára elkezdett szépen rozsdásodni a hátsó lámpák környékén. A tulaj szerint a helyzet azért is tragikus, mert leginkább garázsban állt az autó, összesen 12 ezer kilométert tett meg vele az elmúlt években.

A díler, akitől vette a kocsit azt mondta, a hároméves garancia lejárt a kocsit javíttassa meg saját költségén a tulajdonos. Persze felmerült, hogy a tulaj megütötte kocsit, ami ezt követően kezdett „kivirágozni”. Később, talán a kereskedő is érezhette, hogy ez nem teljesen vállalható eljárás, felajánlotta, hogy a rozsdásodó elem cseréjét elvégzik térítésmentesen, de a fényezést már a tulajnak kellene állnia, ami önmagában 19 ezer euró – írta a topnews.ru.

A tulaj szerint viszont elfogadhatatlan, hogy egy Ferrari hat év után rozsdásodni kezd, és perre vitte a dolgot, a kocsi újkori árát visszakövetelve.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!