Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A balesetet okozó sofőr is meghalt, ezért megszüntették a nyomozást.
Nyolc hónap után lezárták a nyomozást a tavaly májusi, 9 ember halálát követelő ceglédberceli tragédia ügyében, amikor is a 4-es főúton egy román rendszámú kisbusz frontálisan ütközött egy homokszállító teherautóval. A román kisbusz sofőrje élőben közvetített az előzéseit a Facebookon, a közvetítést a frontális karambol szakította félbe.
A balesetben kilenc Szlovéniában dolgozó mezőgazdasági munkás vesztette életét.
A 24.hu most a Pest Megyei Rendőr-főkapitányság szóvivőjére hivatkozva azt írja, a rendőrség a szükséges szakértői vizsgálatokat elvégezte, és befejezte a nyomozást, és mivel a vétkes sofőr elhunyt a balesetben, így a rendőrségi nyomozás megszüntetésével lezárult az ügy.
A tragédia után a román hatóságok összefogtak, hogy rendeződjön az áldozatok után árván maradt gyerekek sorsa, a biztosítók pedig jelezték, hogy mihamarabb kifizetik az áldozatok hozzátartozóinak a pénzt. A román lapok korábbi beszámolói szerint összesen 139 ember tarthatott igényt a kártérítésre, az összeg pedig fejenként akár 10-15 millió forint is lehet.
A lap megkereste Székely Lászlót, Mikefalva polgármesterét, ugyanis az ő községéhez tartozó Désfalván élt az a fuvarozóként dolgozó sofőr, aki a balesetet okozta. Ő azt mondta, úgy tudja, megkapták a kártérítést a családok, de hogy pontosan mekkora összegeket kaptak, azt nem tudta.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.