Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Amekkora kegyetlenség ezt tenni egy M3-assal, annyira egyedi is.
Amikor ez a BMW M3 E36 1992-ben kijött a gyárból, a háromliteres benzinmotorjának karaktere és 286 lóereje miatt vált utcai sportautó ikonná. 27 évvel később, az "EV West" műhelyében egy ilyen M3-ast átépítettek elektromotorosra és 800 lóerősre.
A BMW E36 a Tesla villamos hajtásával kombinálva, elképesztő, szinte tökéletes versenyautót eredményez, persze a hangulatot eléggé befolyásoló, minden féle motorhang nélkül.
A BMW a kocsi annyira brutális a Tesla Model S elektromos meghajtásával és egy kisebb 32 kWh-os akkumulátorral, hogy az irtózatos nyomatéka bármilyen sebességnél, akár autópálya tempónál is elforgatja a kerekeket az aszfalton padlógázra.
Az autót eredetileg a Pikes Peak-i versenyre tervezték, a videón most egy kis utcai mászkálás van vele, a kötelező gumifüstölős formagyakorlattal.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.