A Pride volt az Orbán-rendszer temetési menete
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A kínai részesedés most ismét nő.
A kínai BAIC autógyártó (a borítóképen egyik autója, egy BAIC BJ20) 5 százaléknyi részesedést vásárol a Daimler cégben, hogy még szorosabbra fűzze kapcsolatát a német járműgyártóval.
Ola Kallenius, a Daimler vezérigazgatója kedden azt mondta, hogy "a BAIC, amely régóta együttműködik a Daimlerrel, most már a német cég hosszú távú befektetője is".
A Daimler 2018 eleje óta legnagyobb, 9,69 százalékos részesedéssel rendelkező tulajdonosa a kínai Geely autógyár, amelyet a kuvaiti állami vagyonalap (KIA) követ mintegy 7 százalékos tulajdonhányaddal.
2018 végén így nézett ki a Daimler tulajdonosi struktúrája régiók szerint, ehhez jött most az újabb kínai befektetés:
A Daimler-konszern és a BAIC vegyes vállalata, a Beijing Benz Automotive Co., Ltd. (BBAC) évek óta közösen gyárt autókat az ázsiai országban, jelenleg pedig egy akkumulátorüzemet is épít Pekingben.
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Freddie Mercury kezében sem állt ilyen hetykén a vasaló.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
„Jó hazafi harcoshoz” méltón tette közzé, hogy 100 százalékos magyar érettségit tett.
Közéjük Charles Leclerc fért be.