Láthatóan készülnek az anyagok a Golf 8 bemutatójához.
Amíg a normál változatot bemutatják, természetesen zajlik a teljesítménynövelt modell, a Golf GTI variáns fejlesztése is. Ennek a változatnak a bemutatója eredetileg is jövőre esedékes, meglátjuk, hogy a sima Golf érkezése, mennyiben befolyásolja majd ezt is.
A Nürburgringen viszont elég jó videót csináltak arról, ahogyan nyúzzák a sportos Golf következő generációját. Az álcafólia alatt, azért jól látszanak a nagyobb légbeömlők, a méretesebb kerekek a megnövelt fékszettekkel egyetemben, valamint a szpojlerek és speciális sportkipufogóvégek.
A motortérben egyébiránt nem várható nagy változás, az új GTI elvileg ugyan azt a 2.0 literes motort kapja minden jel szerint, mint a jelenlegi változat. Ugyanakkor megkaphatja a beígért mild-hybrid rendszert, amely egy 48 voltos elektromos hálózat, amely például az indítómotor áramellátását fedezi, elsősorban annak érdekében, hogy csökkenthető legyen a fogyasztás.
Az új GTI vélhetően jelentékeny módon erősebb lesz, mint a mostani modell, a teljesítményértékek valahova 245 és 290 lóerő környékére várhatóak, nagyjából oda, ahol a jelenlegi Golf GTI-ből a legerősebb, TCR-é van. De nem kizárt, egy 330 lóerős csúcsváltozat is az összkerekes Golf R formájában.
„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.