Minotto Barchetta, egy Ferrari V12-es, ami nem is létezett
Nem semmi, ha valaki megépíti a maga álomautóját.
hvg.hu
Sokan álmodoznak a világ legszebb és legdrágább autói közt számon tartott régi Ferrarikról. Egy-egy komolyabb darab manapság már akár 80 millió dollárt is ér, ami lényegében megfizethetetlen kategória.
A másik vonal, olyan mint a holland Hans Teijgeleré, akik modern szupersportautót akarnak klasszikus vonalakkal és elég pénzük és kitartásuk is van hozzá, hogy ötletüket megvalósítsák. Az inspirációt számára is az 50-es évek Ferrari versenyautói jelentették. Az általa épített replika lett a Minotto Barchetta, egy kétüléses, Ferrari stílusú roadster.
Minotto Cars
Minotto Cars
A fejlesztési folyamat több évet vett igénybe és miután elkészültek a vázzal és kitalálták a pontos dizájnt, elkezdődhetett a kocsi karosszéria-elemeinek gyártása is karbon kompozit anyagokból.
Minotto Cars
A motor, mint a járműszerkezet legfontosabb eleme a hagyományoknak megfelelően egy V12-es Ferrari egység lehetett csak, amely végül egy 5.8 literes és 530 lóerős darab és egy Ferrari 612 Scagliettiből származik. A holland autóépítő munkájának végeredménye egy elég jó képességű sportkocsi lett a 985 kilós önsúlyának köszönhetően.
A kocsi még mindig csak prototípus, és egy másik verzió építését is tervezi, amelyben egy kisebb, V6-os, 3.8 literes Alfa Romeo motort használna.
A politikát uraló arrogancia és a lebutított beszédmód erős apátiát okozott a társadalomban, de most ez változóban van – mondja Radnóti Sándor művészetfilozófus, aki szerint a kultúrát ízlésterrorral sem tudják megingatni. HVG-portré.
Érthetetlennek tűnhet, hogy a szexuális kisebbségek negatív megkülönböztetése zajlik ma Magyarországon, miközben a magyarok nem keveset tettek hozzá a homoszexualitás kultúrtörténetéhez.