Norvégia az egész világ előtt áll népességre vetítve az elektromos autók számában. Ez azt jelenti, hogy az országban az újonnan eladott autók közel 90 százaléka konnektoros plug-in vagy elektromos.
Amerika legnagyobb autógyártója, a General Motors az elmúlt napokban jelentette be, hogy 2035-től leállnak a hagyományos autók gyártásával, és csak elektromos modelljeik lesznek. A Super Bowlra szánt reklámban, amelynek Will Ferrell a főszereplője ezt változást adja el igen viccesen. Kijelenti „No way, Norway”, nem győzhetnek a skandinávok, ezért két társával nekivágnak, hogy megmutassák az USA fölényét.
Az idei NFL Super Bowlra szánt reklámban persze feltűnik a Cadillac Lyryc, amely egy teljesen elektromos luxusautó és GMC Hummer is, a katonai monstrumból lett hírhedt jármű, amely másfél évtized után tér vissza: elektromos autóként.
Ferrell a reklámmal kapcsolatban elsütötte azt is, hogy ő valójában már a 80-as években is elektromos autót vezetett. Igaz, az négy ceruzaelem volt, a kocsija porlasztójára ragasztva.
Will Ferrellel már régóta dolgoznak autós cégek, jó pár éve, amikor még a benzinpusztító autók voltak divatban, a közepes méretű SUV-ot, a Dodge Durangót reklámozta Ron Burgundy szerepében.