Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Legalább kétszer annyit futnak, mint a magánhasználatban lévők.
A közúti közlekedés felel az üvegházhatást okozó európai gázkibocsátás közel negyedéért, amiben az autóflottáknak is meghatározó részük van – mutat rá az EY és az Eurelectric 16 iparágból 600 flottát elemző közös kutatása.
A jelenleg forgalomban lévő, 63 millió flottaautó a kontinensen közlekedő összes jármű mindössze 20 százalékát teszi ki, ezek azonban legalább kétszer annyit futnak az utakon, mint a magánhasználatban lévők. Ennek következtében az Európa-szerte levezetett távolságok 40 százalékát így teszik meg, tehát a teljes közúti károsanyag-kibocsátás felét céges flottaautók juttatják a levegőbe.
A tanulmány szerint a vállalatoknak kiemelt szerepük van vabban, hogy Európa 2030-ra képes legyen 55 százalékkal csökkenteni szén-dioxid-kibocsátását az 1990-es években mért értékekhez képest, azaz a flották esetében teret kell nyerniük az elektromos autóknak.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.