Az Újbudán dolgozó cég még tavaly alakított át egy Honda CB400F-et úgynevezett cafe racerré. Az alap a Honda egyik klasszikusa, amelyben egy négyütemű, négyhengeres, nyolc szelepes karburátoros motorblokk található nagyjából 37 lóerős csúcsteljesítménnyel. A hatfokozatú sebességváltós egység csúcsnyomatéka nem feltétlen egetverő 33 Nm, amelyet körülbelül 7500 fordulaton ér el, igaz a motor végsebessége így is elérheti a 167 km/h-t.
Az átalakítás során természetesen a stílusnak megfelelően az egész megjelenés átalakult, lecserélték a felfüggesztéseket, amelyek alá 18 colos, látványos Continental Classic Attack abroncsok kerültek.
A motorkerékpár hátsó része egyedi nyerget és lámpatestet kapott, valamint a markolat is egyedi, amit a Cognito Moto készített. A retró stílusú utcai gépet egy fényes kipufogórendszer tesz még látványosabbá. Az elektromos részegységeket is modernizálták, többek között LED-es hátsófényszórócsík segítségével.
Hivatalos panaszt nyújtott be az Európai Bizottság versenypolitikai főigazgatóságához Tordai Bence Paks II. ügyében. Az ellenzéki politikus szerint a projektre 2017-ben kiadott uniós jóváhagyást vissza kell vonni, és eljárást kell a magyar kormány nyakába akasztani.