szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A szedán és a kupé most debütált xDrive változatai minden korábbinál jobban gyorsulnak és hátsókerék-hajtású móddal is rendelkeznek.

A BMW tavaly szeptemberben leplezte le az új M3-as és M4-es modelleket, melyek legsportosabb Competition változatai elsősorban 510 lóerős teljesítményt, illetve 650 Nm-es nyomatékot produkáló 3 literes soros 6 hengeres biturbó benzinmotorjukról ismerszenek meg. Illetve arról, hogy kizárólag a hátsó kerekeik hajtottak.

Most pedig megérkezett a vadonatúj M3 Competition xDrive és M4 Competition xDrive, melyeknek könnyen kikövetkeztethető módon már mind a négy kerekükön van hajtás.

©
©

A nyolcfokozatú automata váltós újdonságok alig 3,5 másodperc alatt lőnek ki állóhelyzetből 100-as tempóra, vagyis 0,4 másodperccel rövidebb idő alatt, mint a csak hátul hajtott társaik. A végsebesség változatlanul 250 km/h, illetve opcionálisan 290 km/h.

©

Az 1850-1855 kilogramm tömegű újdonságok három üzemmóddal rendelkeznek: 4WD, 4WD Sport és 2WD. Az első üzemmódban normál összkerékhajtásúként viselkedik az M3 és az M4, a másodikban a hátsó kerekekre jut több erő, a harmadikban pedig csak és kizárólag hátul van hajtás.

Az egyelőre ismeretlen árú újdonságok forgalmazása júliusban kezdődik meg.

©

 

©

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!