Kiábrándító a legerősebb Porsche villanyautó valós hatótávja
A Budapest-Bécs távolság megtételét követően már nem túl sok energia marad az akkumulátorban.
A Budapest-Bécs távolság megtételét követően már nem túl sok energia marad az akkumulátorban.
Megérkezett Európába a japán gyártó hazánkban zöld rendszámozható divatterepjárója.
A Volkswagen konszern cseh márkájának sportos újdonsága várhatóan plugin hibrid technikával is elérhető lesz.
Régóta ígérgetik ezt a szupererős elektromos autót, melyet most sikerült kipróbálnunk és amely még az év vége előtt gyártásba kerül.
A Volkswagen ellátásához kellenek az új akkumulátorok.
A készítők nem tettek mást, mint halk villanymotorra cserélték az oldtimer zajos belsőégésű motorját.
Bár napjaink okostelefonjait modern alkatrészekkel és funkciókkal látják el, arra nem nagyon sikerült még megoldást találnia gyártóknak, hogy a téli mínuszokban ne merüljön le gyorsabban a készülék.
A legfrissebb kémfotók alapján készített képek alapján ígéretesnek tűnik a stuttgartiak új csúcsmodellje.
120Hz-es képernyő, éjszaka is jól fotózó kamera, bivalyerős processzor - 2019 igazi mérföldkő volt a mobiliparban. Sorba vettük, melyek ezek.
Most végre fény derült arra, hogy a gyakorlatban pontosan mennyivel nőtt az újdonság elektromos hatótávja.
Az újdonság révén egy feltöltéssel akár 50 kilométert is meg lehet tenni tisztán elektromosan.
A japán Suzuki a Swift alapmodelljét és az Ignist követően újabb típusokat tesz lágyhibriddé.
Digitalizáció és hibridesítés. A wolfsburgiak ezen két csapásvonal mentén újították meg Európa legnépszerűbb autóját, melybe annyi újdonság került, hogy még felsorolni is nehéz őket.
A német gyártó nem titkoltan sokkal inkább a sportautós menetteljesítményekre és nem annyira a hatótávra hegyezte ki a Taycant.
A keletközép-európai piacon Magyarországon nyitott először elektromos töltőállomásokat a Shell, amely a régióban a legfejlettebbnek tekinti a hazai villanyautópiacot. Az Ionity szupergyors töltési ideje 10-15 perc, de a Shell saját márkás töltője is 30 perc alatt éri el a 80 százalékos töltöttséget.
Ha valaki az Autobahnon folyamatosan teljesen lenyomott gázpedállal közlekedik, akkor még a nagy akkumulátorkapacitás ellenére is nagyon gyorsan lemerülhet a kocsija.
A Model S és a Taycan Turbo S közötti gyorsulási versengés néhány apró dolgon dőlhet el, vázoljuk őket.
Már javában tesztelik a prototípusokat, a vevők pedig körülbelül egy év múlva vehetik át a megrendelt példányokat.
Az olasz gyártó első belsőégésű motor nélkül modelljére az eredetileg tervezettnél kicsit többet kell várnunk.
Energiatárolásra is fel lehetne használni az elektromos autókat és csak egy applikáció kellene hozzá.