Magyarországon a Suzuki első villanyautója, beültünk az új elektromos Vitarába
Testközelből ismerkedtünk meg a Suzuki első globális elektromos modelljével, az elődjénél nagyobb és sokkal modernebb, illetve várhatóan drágább e Vitarával.
Testközelből ismerkedtünk meg a Suzuki első globális elektromos modelljével, az elődjénél nagyobb és sokkal modernebb, illetve várhatóan drágább e Vitarával.
Az autóipar szenvedése mutatja igazán, mekkora kockázatot hordoz Orbán Viktor hazárdjátéka, amelynek igazi tétje a magyar ipar túlélése. Óriási kapacitások állnak kihasználatlanul az akkumulátor- és autógyárakban, a javulásra csak halvány remény van.
Sóskúton a helyiek megkerülésével akkufeldolgozó üzemet építene a szlovén Andrada cégcsoport. Tavaly a népharag elüldözte a regnáló polgármestert, helyébe civilekből álló képviselőtestület lépett. Az üzem mégis megkapta az engedélyeket, ezért az ellenállás folytatódik. Fáklyás felvonulással tiltakoztak a helyiek, és a környező települések lakói. Nem akarnak akkulebontót, azt üzenik, ha a kormány ragaszkodik a beruházáshoz, vigye azt Felcsútra vagy Hatvanpusztára.
Alacsony építési mód, relatíve szerény tömeg, takarékos hátsókerékhajtás és nagy akkumulátor. A Tesla ilyen építőkockákkal dolgozva alkotta meg a rekordhatótávú Model 3-at, amely indexkar nélkül és egész korrekt áron indul csatába.
A címben szereplő költői kérdést Györfi Mihály Szolnok polgármestere tette fel, miután Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter egy újabb kínai akkumulátoripari nagyberuházást jelentett be – állítólag a polgármester tudta nélkül. 40 milliárd forintból építenének Szolnokon elektrolitgyárat.
A Toyota bZ4X most végre olyan lett, amilyennek talán eredetileg is lennie kellett volna.
Csődbe ment a Tesla-vezetők által alapított svéd Northvolt, Európa egyik legértékesebb technológiai vállalata, az európai elektromos autóipar egyik kulcsszereplője. Az energiaátmenet területén erősödő kínai dominancia határozhatja meg a globális gazdaság jövőjét.
Egy híján húsz akkumulátort sikerült így megszereznie.
Fényt állít elő, és hasznosítja napelemmel az az akkumulátor-megoldás, amit amerikai kutatók dolgoztak ki.
Ehhez persze egy új platform is kell az autókban.
A Volvo ES90 hazai indulóára hajszállal a lélektani 30 millió forintos határ alatt alakul.
Az elérhető árú elektromobilitás ígéretével kecsegtet a vadonatúj kis Volkswagen ID. EVERY1.
A Volvo testvérmárkája, a Lynk & Co immár harmadik modelljét vezeti be az öreg kontinensen.
A hálózatfüggetlen működési idő sosem elég, ezért jól jönnek azok az apró trükkök, amelyekkel még többet kicsikarhat az ember az eszköz akkumulátorából.
Az akkumulátor üzemideje az egyik legfontosabb kérdés egy-egy telefon megítélésénél, legalábbis a felhasználók szerint. Éppen ezért tett jó lóra a OnePlus akkor, amikor az okostelefon-iparág legnagyobb akkumulátorának fejlesztésébe kezdett.
A Kia bemutatta a tavaly érkezett EV3 villanyautó kistestvérét, az EV2-t.
A szerény légellenállású, kétféle karosszériával készülő újdonság nagy hatótávú verziójában 81,4 kWh kapacitású akkumulátor rejtőzik.
Egy egyszerű és olcsó módszert dolgoztak ki a Fudan Egyetem kutatói, amely ha beválik, jelentősen csökkenhet az akkumulátorhulladék.
A kínai gyártó Magic7 termékcsaládjának ár/érték arányra kihegyezett Lite modellje a megszokottnál több, mint 30 százalékkal nagyobb kapacitású akkumulátort vonultat fel, és közben szupervékony tudott maradni.
A Mercedes már közúton teszteli első szilárdtest-akkumulátoros elektromos autóját.