Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Német lapok beszámolói szerint az Aldi e-kereskedelemhez szükséges rendszer fejlesztésébe kezdett, de azt nem tudni, vajon más régiókba is elhozzák-e azt.
Az Aldi Süd várhatóan még az év első felében bevezeti azt az új háttérrendszerét Németországban, amellyel megteremti az e-kereskedelem, vagyis az internetes értékesítés alapjait – szúrta ki a Lebensmittel Zeitung hírét a Media1.hu.
Az üzletlánc eddig nem lelkesedett az internetes értékesítés iránt. Ennek fő oka, hogy a vállalat nemcsak élelmiszereket, hanem más termékeket is árusít, a profit pedig inkább azokból jön.
Lehetséges azonban, hogy a koronavírus-járvány miatt bevezetett korlátozó intézkedések és a megváltozott életmód elgondolkodtatta a cég vezetőségét.
Azt nem tudni, hogy az esetleges webshop pontosan milyen feltételekkel működne, hol lenne igénybe vehető. Az Aldi Magyarország esetében most is van lehetőség házhoz szállításra, ám ez kizárólag Budapesten érhető el, és nem is közvetlenül tőlük, hanem a Roksh nevű startupon keresztül.
A webshop indításának állítólagos híre miatt megkerestük a vállalat magyarországi képviseletét. Amint válaszolnak, frissítjük cikkünket.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.