Dízel fenevad: itthon 20 millióért adják a 435 lóerős gázolajos új Audi SQ7-t
Nem olcsó, de nagyon megy, és szinte alig fogyaszt a négykarikás márka sportos új divatterepjárója.
Nem olcsó, de nagyon megy, és szinte alig fogyaszt a négykarikás márka sportos új divatterepjárója.
Az egyik bank elemzői közölték, mire számítsunk jövőre.
Az egyre kelendőbb divatterepjárókat elsősorban a nagy fogyasztásuk és magas károsanyag-kibocsátásuk miatt éri kritika.
Újabb felmérésben sereghajtó Magyarország: az életszínvonal mérésére használt fogyasztás terén csak két országot előzünk meg az unióban. EU-s összesítésben pedig most már nem lehet mondani, hogy a déli államok pazarlók, az északiak spórolósak: mindkét tájegységen találunk ellenpéldákat.
Ez teszi ki a szénsavas üdítők forgalmának 60 százalékát.
Ötször nagyobbak az állatok, mint 50 éve, de a méretükkel együtt az étvágyunk is nőtt. Kérdés, meddig akarjuk ezt folytatni.
Két EU-tagországban költenek csak kevesebbet az emberek, mint nálunk.
Most élünk jobban, vagy harminc éve? Az árak alapján válaszoljuk meg a kérdést.
A japán gyártó elsőként a kompakt 3-as modelljébe szereli be új generációs erőforrását.
Magyarországon az évi nyúlhúsfogyasztás fejenként mindössze néhány tíz dekát tesz ki, ezért indítanak kampányt.
Nyugaton egyre többen gazdagodnak meg abból, hogy időseknek kínálnak szolgáltatásokat, nálunk ez még csak a turizmusban terjedt el. A magyar nyugdíjasokat inkább a munkába küldenék vissza, már akinek ezt megengedi az egészsége.
Hazánkban ugyan nem tiltják az álló helyzeti motormelegítést, de több országban igen. Hol kisebb, hol nagyobb büntetés jár érte.
Túlárazott töltés most, viharos lakógyűlések később – német példák és előrejelzések szerint az e-autók feltankolása nem ígérkezik egyszerűnek.
A becslések szerint 3500 tonnányit majszolunk el belőle az ünnepek alatt.
Az új fejlesztés ígéretének ismeretében egyelőre még korai lenne teljesen eltemetni a belsőégésű motorokat.
Összehasonlították az életszínvonalat, már Románia is lehagy minket. Így elég távolinak tűnik, hogy beteljesüljön Orbán Viktor álma.
A japán gyártó a megszokottól eltérő hibrid hajtáslánccal küldi harcba SUV modelljét. Az új CR-V képes teljesen csendben lopakodni és a benzint árammá alakítani, de zöld rendszámot nem kaphat.
Ez azt jelenti, hogy relatíve kevés élelmiszert dobunk ki, fenntartható a mezőgazdaságunk, illetve az egészség és a táplálkozás alapján sem szerepeltünk rosszul a többi 66 vizsgált országhoz képest.
Évek óta velünk van ez a kis információs címke, de sokan még mindig nincsenek tisztában a jelentésével.
A toplista élén egy Hyundai tanyázik, mellyel valós felhasználási körülmények mellett 400 kilométernél többet lehet megtenni egy feltöltéssel.