Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A becslések szerint 3500 tonnányit majszolunk el belőle az ünnepek alatt.
A becslések egybecsengenek a kutatással: egy-egy magyar háztartás átlagosan egy kilogramm szaloncukrot vásárol – mondta az InfoRádiónak a Magyar Édességgyártók Szövetségének elnöke.
Sánta Sándor a rendelkezésükre álló adatokból úgy látja, a fogyasztók egy kilogrammért nagyjából 2000 forintot hajlandók kifizetni, ennyi a tűréshatáruk.
Míg a Mikulás-figurákra az elmúlt években nagyjából milliárd forintot hagytak a boltokban a vásárlók, addig szaloncukorért már 6 milliárdot is kifizetnek.
Az utóbbi időben 10 százalékkal növekedett a piac értéke, mivel egyre többen választják a minpségibb termékeket.
A szaloncukor – bár nem tartozik a hungarikumok közé – szinte teljesen magyar különlegesség: a legyártott mennyiség 98 százaléka itthon fogy el, a maradékot pedig a környező országok magyarlakta területein, illetve a tengerentúlon, Kanadában és az Egyesült Államokban vásárolják meg.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az eszközökre, ingatlanokra és a működéssel összefüggő károkra is kiterjedhet a céges biztosítás, de jól kell szerződni.
Számos ponton változik az adózás rendje 2025-ben. Bemutatjuk a cégvezetők figyelmére is érdemes, jelentősebb változásokat.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Érkezik a magyar fesztiválkultúra történetét feldolgozó dokumentumfilm. Arról, hogy miért és hogyan rendeződik át manapság a hazai fesztiválpiac és hogy szeretnek-e egyáltalán a fiatalok fesztiválozni és sörözni, a rendezővel, Csizmadia Attilával beszélgettünk.
15–9-re nyertek a mieink.