Nem tévedés: poros ralikra szánt Ferrari ritkaságot kínálnak most eladásra
Ezzel a Ferrarival kivételesen nemcsak tükörsima aszfalton lehet igen komoly tempóval száguldani.
Ezzel a Ferrarival kivételesen nemcsak tükörsima aszfalton lehet igen komoly tempóval száguldani.
Ez a hátsókerékhajtású német sportautó egyenesen a DTM hőskorába repíti majd vissza új tulajdonosát.
A február végén leleplezett gigantikus divatterepjáró kétféle tengelytávval készül, V8-as benzinmotorja pedig 6,2 literes.
Itt a megoldás azoknak, akik eddig túl gyengének találták a BMW Z4 génekkel rendelkező japán sportkocsit.
A nem sokkal az ezredforduló után legyártott SL 600 motorházteteje alatt egy kiváló 6 literes erőforrás található.
Ez a szívómotoros olasz sportkocsi korának egyik leggyorsabbja volt, a gyártó fioranói tesztpályán 1 másodpercet vert az ikonikus Enzóra.
Az Alex Zanardi nevével fémjelzett limitált szériás kocsi fejlesztésében egykoron maga Ayrton Senna is rész vett.
Kicsi az esély arra, hogy valaha ilyen autóba ülhessünk, a koncepció mindenesetre meglepően jól sikerült.
Ez a Miura egészen a 70-es évek elejére repíti majd vissza az időben a tehetős új tulajdonosát.
A koronavírus miatt nem élőben, hanem online leleplezett újdonság mozgatásáról 4- és 6-hengeres motorok gondoskodnak.
A légbuborékban tárolt bajor youngtimer remek V8-as motorja révén vélhetően komoly élvezetet okoz majd új tulajdonosának.
Ez a 13 éves olasz hiperautó még a GT1-es versenyautó változatnál is sokkal erősebb.
A minden további nélkül rendszámozható sportkocsi a Forma-1-es autókéhoz közeli vezetési élményt nyújt.
A bajor gyártó szupersportkocsijának alaposan megkérik az árát: az árcédulán bőven 200 millió forint feletti összeg olvasható.
A lengyel apróság közel 3,5 évtizede látta meg a napvilágot, de a kor nem igazán látszik rajta.
Ez a mai Smartoknál is sokkal kisebb és könnyebb városi autó egyenesen az 50-es évek végére repítheti vissza új tulajdonosát.
Ebből a Toyotából egy picivel kevesebb készült, mint például a Corollából. És ez meg is látszik az árán.
A bajor gyártó nemrégiben teljesen megújult 3-as sorozata immár összesen négyféle hibrid kivitelben érhető el.
A 33 éves autót eddig alig használták, végig garázsban tárolták, esőt sosem látott.
A francia méregzsákban a különleges hajtáslánc miatt mindössze ketten foglalhatnak helyet.