#turizmus







Külföldi influenszerek mutatják meg a magyar turisztikai ügynökség megbízásából, mire nem lesz pénze a legtöbbeknek, akik Budapestre látogatnak
 

Külföldi influenszerek mutatják meg a magyar turisztikai ügynökség megbízásából, mire nem lesz pénze a legtöbbeknek, akik Budapestre látogatnak

Ötven influenszer, százmilliónál is több követő, megszámlálhatatlan bejegyzés a magyar fővárosból. Elindult a Budapest Influencer Trip, amelynek célja, hogy tartalomgyártókon keresztül népszerűsítse a várost a turisták körében. Az már más kérdés, hogy hány turista engedhetné meg magának azt az utazást, amit az Instagramon lát.



13 milliárdot szórnak ki vidéki éttermek és kocsmák között a programban, aminek kontójára korábban biliket vettek volna Mészárosék hotelei
 

13 milliárdot szórnak ki vidéki éttermek és kocsmák között a programban, aminek kontójára korábban biliket vettek volna Mészárosék hotelei

Vidéki éttermek kaphatnak elsőként vissza nem térítendő támogatást az új turisztikai fejlesztési programban. A május végén induló első ütemben fejenként egymillióhoz juthatnak, amiből akár kisebb eszközöket, vagy készleteket is vehetnek. Az éttermek után jönnek a cukrászdák, a diszkók, a kávézók a büfék, de nem maradnak ki a kocsmák sem.

MTI / hvg.hu MTI / hvg.hu