Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A vásárlók negyede költene sokkal kevesebbet az idei karácsonyi szezonban, mint eddig.
Az ünnepi vásárlás legnagyobb részét a neten bonyolítaná le a válaszadók 60 százaléka – derül ki a Kaspersky több európai országban elvégzett felméréséből. 20 százalék azt nyilatkozta, hogy az idén minden ünnepi bevásárlást online intéz.
A fogyasztóknak mindössze 26 százaléka tervezi legalább a harmadával csökkenteni a karácsonyi vásárlásra szánt kiadásait a válság miatt.. Ez a szám azonban a 25–34 év közöttiek körében egy kicsit magasabb, 30 százalékos, valószínűleg azért, mert közülük vesztették el többen az állásukat.
A válaszadók mindössze 16 százaléka nem hajlandó megadni a személyes adatait az online kedvezményekért cserébe.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?