Erről győződhetett meg az a kínai modell, aki a Dolce & Gabbana nagy vihart kavaró reklámfilmjében szerepelt.
hvg.hu
A Dolce & Gabbana reklámjában egy kínai modell – a márka ruhájában természetesen – nevetgélve próbál meg evőpálcikával enni olyan tipikus olasz ételekből, mint a pizza, a cannoli és a spagetti. A reklám a divatcég új, DG Loves China című kampányának a része volt, a közösségi oldalakon azonban össztűz alá vették, rasszizmussal vádolva meg a céget, amely a kritikák szerint hamis sztereotípiákkal próbálja megszólítani a célcsoportot, ráadásul gúnyt űz a kínaiakból. A márkát többen is bojkottal fenyegették meg.
Diet Prada ™ (@diet_prada) által megosztott bejegyzés,
A novemberben megjelent három videóban egy kínai modell, Zuo Ye szerepelt, aki most a kínai közösségi oldalon, a Weibón nyilatkozott a történtekről. Azt írta, bűntudatot és szégyent érez, és azt ígérte, hogy „javítani fog a magatartásán a jövőben”. Zuo arról is beszélt, hogy egy modell esetében hatalmas előrelépést jelent, ha egy olyan nemzetközi márkával dolgozhat együtt, mint a Dolce & Gabbana, de ez az együttműködés szinte tönkretette a karrierjét. Felidézte, hogy bár tudta, a forgatáson olasz ételeket kell ennie, de furán érezte magát, amikor arra kérték, hogy pálcikával egyen pizzát vagy tésztát. A modell azt állítja, nem látta a kisfilm végső változatát annak a megjelenése előtt.
Zuo Ye megjegyezte azt is, hogy a botrány idején nem kapott semmilyen támogatást, noha a családját és az ügynökét is támadások érték a közösségi médiában.
Még több Élet + Stílus a Facebook-oldalunkon, kövessen minket:
Orbán Viktor bejelentése alapján 3 százalékos kamatozás mellett kaphatnak lakáscélú jelzáloghitelt azok, akik első ingatlanjukat vásárolnák meg. De mennyit nyerhetnek az érintettek az új kölcsön indulásával? Hogyan hathat az új támogatás a lakáspiacra? Milyen feltételei lehetnek? A Bankmonitor szakértői elemezték a bejelentést.