szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Nincs is provokálóbb téma, mint az anyák felszabadítása.

Idén anyák napján már mozgósította a kommenthadsereget a Telekom, és nem aratott egyöntetű sikert, az akkori reklámot nagyon sokan bűntudatkeltőnek minősítették. Most ismét egy társadalmi üzenet átadásával próbálkozik a cég így karácsony közeledtével (és talán a bűntudatkeltés sem áll messze tőlük), de most a KSH adataiból indulnak ki, miszerint

Magyarországon a nők átlagosan kétszer annyi időt fordítanak a ház körüli munkák elvégzésére és a gyerekek nevelésére, mint a férfiak. Még munka mellett is.

A kreatívok pedig kitalálták, hogy apu és a gyerekek vegyék át anyu feladatait egy napra – főzéssel, mosással, iskolába rohangálással –, amiből aztán vicces, elkeseredett és tanulságos jelenetek születtek, hogy aztán a végén ott legyen a felismerés:

Sejtettem, hogy lesz dolgom, de hogy ennyi… szerintem ehhez egy ember kevés.

És itt az ideje, hogy mostantól elosszák anyu terheit.

Az önérzetes kommentelők rögtön megjegyezték, hogy

  • Miért olyan rohadtul nagy dolog ez?
  • Miért kell annyira felfújni, hogy anyuka így, meg anyuka úgy?
  • Meg, hogy eléggé degradáló ennyire impotensnek beállítani a férfiakat, amikor a nők fele egy tojást nem tud megsütni, meg a mosógépet kezelni!
  • Meg, hogy manapság nagyon trendi a nőket sajnáltatni, és mindenhova őket benyomni, de köze sincs a valósághoz!

Persze, lehet belemenni a kommentháborúba, de inkább csak visszaidéznénk a KSH 2017-es adatait:

Magyarországon a nők átlagosan kétszer annyi időt fordítanak a ház körüli munkák elvégzésére és a gyerekek nevelésére, mint a férfiak. Még munka mellett is.

Ide kattintva eléri a Nyüzsi további cikkeit, azonnali véleményeket, érdekességeket, szórakoztató mémeket, gif-eket, videókat. 

 

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
hvg.hu Élet+Stílus

Mégis, hogy merészelik? – reklámok, amelyek a Coca-Cola plakátjainál is nagyobbat szóltak

Meleg párok forró csókjai egy vodka társaságában, szexuális zaklatás egy borotva reklámjában és egy HIV-fertőzött ember feneke óriásplakátokon. Nem a Coca-Cola az első vagy egyetlen cég, amely társadalmilag fontos témát karolt fel egy reklámkampányban, sőt a nagy márkáknak kifejezetten megéri, ha termékeikhez mélyebb szociális üzenetet is társítanak. Ügyes és félresikerült, bátor és botrányos, de az embereket minden esetben erősen megmozgató reklámokat gyűjtöttünk össze.

Eltűnt az SZFE Facebook-oldaláról a Pesti TV „libsiző” riportja

Eltűnt az SZFE Facebook-oldaláról a Pesti TV „libsiző” riportja

Íme, az egyetlen gyárilag golyóálló Porsche 911-es

Íme, az egyetlen gyárilag golyóálló Porsche 911-es

Üvegdarab lehet ebben a sajtban, visszahívták

Üvegdarab lehet ebben a sajtban, visszahívták