Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Paolo Sorrentino vatikáni víziója kicsit sok a velencei patriarkátus illetékesének.
Az új pápa erős főcímmel indul. Paolo Sorrentino (nálunk az HBO-n) futó sorozatának az egyik erőssége kétségtelenül az a képi világ, amelyet a rendező megálmodott. Az egyes részek ugyanazzal a tematikájú, mégis kicsit mindig változó jelenettel indulnak (vagyis nem érdemes átugrani), amelyben egy hatalmas neonkereszt előtt hiányos öltözetű apácák táncolnak és vonaglanak meglehetősen érzéki mozdulatokkal egy régi velencei kolostorban.
A fülledt képsorokat nem tudta szó nélkül hagyni Gianmatteo Caputo, a velencei patriarkátus műemlékvédelmi illetékese. A közleményében, amelyet a Kreatív vett észre, azt írja, hogy a főcímet semmiféle cselekmény nem indokolja. Szerinte a jelenetek sértőek, és bár elismeri, hogy Sorrentino teatrális jelenetekben gondolkodik, de szerinte ezeket a képsorokat a provokáció szándékával alkotta meg – tiszteletteljes kreativitás helyett. Ezért arra biztatja a nézőket, ignorálják ezeket a jeleneteket, hogy ne érjen célba Sorrentino provokációja, a cenzúrával viszont szerinte nincs értelme bajlódni ebben az esetben.
Az egyházi illetékes szerint nem lett volna szabad engedélyezni a forgatást a Cini Alapítvány termében, Paolo Veronese Kánai mennyegző című képe alatt.
Kell-e ennél jobb reklám a sorozatnak?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.