szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Provokatívnak és életveszélyesnek nevezték a kommentelők a hirdetést.

Felháborodott kommentek érkeztek az Audi egyik hirdetésére, amelyen egy vörös RS4 Avant előtt egy kislány látható banánnal a kezében. Egyesek azt kifogásolták, hogy a kép alapján a sofőr nem venné észre az autónak dőlő kislányt, ami mindenféle veszélyes helyzetet teremthetne. Mások szerint a képnek szexuális töltete van, amit azzal támasztották alá, hogy a banánt és a sportautót gyakran használják a férfivágy jelképeként.

A kép mellett egyébként a következő szlogen szerepelt:

Hagyja, hogy gyorsabban verjen a szíved – minden szempontból.

„Kislány, fallikus szimbólummal a kezében. Világos, szuper…” – írta egy felhasználó a Twitteren. Más viszont arra hívta fel a figyelmet, hogy az Audi RS4 családi autó, és ahogy egy szülőnek gyorsabban ver a szíve, ha a gyerekére gondol, ez az autó is ezt éri el, vagyis nincs itt semmi felháborodnivaló.

A német autógyár a Twitteren kért elnézést a félresikerült hirdetés miatt, hangsúlyozva, hogy ők törődnek a gyerekekkel, és sajnálják, hogy ilyen érzéketlenül jelenítették meg a reklámot, amelyet ígéretük szerint a továbbiakban nem fognak használni. A vállalat most vizsgálja, hogy miként láthatott napvilágot a reklám.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!