Nem félünk eléggé
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
A T-Mobile Magyarország Rt., mint minden esetben, a végződtetési díjak megállapítása kapcsán is jogkövető magatartást tanúsított, így nem fogadja el a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) 150 millió forintos bírságra vonatkozó november 23-i határozatát és bírósághoz fordul.
A közlemény kitér az ügy előzményére, miszerint az NHH júliusban hozta a végződtetési díjakra vonatkozó határozatát, s erre hivatkozva szabta ki a bírságot.
A közlemény szerint az NHH azt feltételezi, hogy a T-Mobile ezt a júliusi határozatot megsértve állapította meg nagykereskedelmi díjait. A hivatkozott döntés azonban az átlagár megállapításánál számos vonatkozásban, például átlagdíj megállapítása kapcsán pontatlan volt, mivel a T-Mobile szerint az átlag alatt részletes meghatározás hiányában számtani átlagot kell érteni.
A közlemény szerint szintén nem tartalmazta a határozat a számítás módszertanát, ezt a hatóság a szeptemberben utólagosan közzétett tájékoztatójával maga is elismerte.
A T-Mobile szerint a vita alapját képező NHH határozattal kapcsolatos problémákat jól mutatja, hogy azt a három hazai mobilszolgáltató eltérően értelmezte és hajtotta végre. A T-Mobile éppen a hibákra és pontatlanságra tekintettel augusztusban bíróság előtt támadta meg az NHH ezen döntését. Szintén figyelemreméltó, hogy az NHH által vizsgált végződtetési díjak a három hazai mobilszolgáltató díjai közül a T-Mobile-nál a legalacsonyabbak.
A T-Mobile hangsúlyozza, hogy a nyári határozatban foglaltakat betartva állapította meg végződtetési díjait és ennek megfelelően az azóta eltelt időben jogszerűtlen többletbevételre sem tehetett szert, továbbá - az NHH sajtóközleményében foglaltakkal ellentétben - a fogyasztókat semmilyen módon nem károsította.
A társaság szerint nehezen értelmezhető, hogy a hatóság a júliusi határozatában nem szereplő számítási módszerre hivatkozva vizsgálódott és szabott ki bírságot. Sőt, az NHH november 23-i határozata nem tartalmaz konkrét hivatkozást az előző határozat azon pontjaira sem, amelyeket a mobilcég állítólagosan megszegett.
Az NHH emellett még mindig nem adta meg pontosan, hogy álláspontja szerint mi lett volna a végződtetési díj helyes számítási módja - állapítja meg a közlemény.
A Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) Tanácsa szerdán jelentette be, hogy a T-Mobile Magyarország Távközlési Rt.-t visszamenőleges elszámolásra kötelezte és 150 millió forintra bírságolta, mert a szolgáltató tényleges nagykereskedelmi összekapcsolási átlagára magasabb volt a Tanács által júliusban meghatározott szintnél, és ezzel megkárosította a többi szolgáltatót.
Az NHH közleménye szerint a hatóság fennállása során az eddigi legnagyobb összegű bírságot szabta ki a mobilszolgáltató társaságra.
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Az még nem dőlt el, meddig lesz elérhető.
A Tisztelet Társasága alapítója hosszú betegség után halt meg, 54 éves volt.
14 kilót fogyott a német aktivista.
Fedinec Csilla szerint enyhíthető lett volna a feszültség a kárpátaljai magyar férfi halála ügyében, ha értelmes párbeszéd indul Ukrajnával.