szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Magyarországon a light termékek részaránya még nem éri a nyugat-európai szintet, ahol 20 százalék körül mozog. Ezen változtatna a Coca-Cola.

Megváltozott fogyasztói szokásokhoz alkalmazkodva a Coca-Cola Magyarországnál is szeretnék növelni a következő években a light termékek eladását - hangzott el a cég magyar leányvállalatának sajtótájékoztatóján.

Halász Katalin, a Coca-Cola Magyarország marketing kommunikációs igazgatója elmondta: Magyarországon a light termékek részaránya még nem éri a nyugat-európai szintet, ahol 20 százalék körül mozog.

Karvalics Attila, a cég magyarországi leányvállalatának közkapcsolati és kommunikációs igazgatója elmondta: jelenleg a coca-cola termékskáláján belül 15-18 százalék a light termékek aránya. A kommunikációs igazgató hozzátette: a szénsavas üdítőitalok hazai piacán mintegy 50 százalékot, az alkoholmentes italoknál pedig 22-23 százalékot birtokol a Coca-Cola. Ezzel Magyarországon az amerikai cég magyar leányvállalata piacvezetőnek számít. Magyarországon évente lakosonként mintegy 170 kis üvegnek megfelelő coca-cola terméket fogyasztanak.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
MTI Világ

A lengyel iskolákból kivonják a Coca-Cola cukrozott termékeit

Az új iskolai tanév Lengyelországban a hagyományos Coca-Cola nélkül kezdődik: az amerikai világcég cukrozott termékeit a lengyel tanintézetekben már nem lehet majd kapni, helyettük ásványvíz és gyümölcslevek szerepelnek az árusító-automaták kínálatában - ugyancsak a Coca-Cola jóvoltából.

MTI Gazdaság

A legértékesebb márka a Coca-Cola

Tavaly a legnagyobb értéknövekedést az eBay internetes aukciós portál, a HSBC pénzintézet, a Samsung elektronikai konszern, az Apple számítógép gyár és az UBS bankház érte el.

hvg.hu Tech

Energiatakarékos erőművet épített a Coca-Cola Dunaharasztiban

Környezetkímélő technológiára épülő erőmű szolgáltatja a Coca-Cola magyarországi palackozója számára a hő- és hidegenergiát. A környezetbarát üzem – amelynek beruházási költsége 2,26 milliárd forint volt –, nem csak kevesebb szennyezést bocsát ki a korábbiaknál, de olcsóbban is termeli az energiát.

7,6 billió forintért megveszi a Slacket a Salesforce

7,6 billió forintért megveszi a Slacket a Salesforce

Szijjártó Péter a sajtóból értesült Szájer József brüsszeli partijáról

Szijjártó Péter a sajtóból értesült Szájer József brüsszeli partijáról

Egy hét alatt 10 százalékkal csökkent az új fertőzések száma Németországban

Egy hét alatt 10 százalékkal csökkent az új fertőzések száma Németországban