szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Magyarországon a light termékek részaránya még nem éri a nyugat-európai szintet, ahol 20 százalék körül mozog. Ezen változtatna a Coca-Cola.

Megváltozott fogyasztói szokásokhoz alkalmazkodva a Coca-Cola Magyarországnál is szeretnék növelni a következő években a light termékek eladását - hangzott el a cég magyar leányvállalatának sajtótájékoztatóján.

Halász Katalin, a Coca-Cola Magyarország marketing kommunikációs igazgatója elmondta: Magyarországon a light termékek részaránya még nem éri a nyugat-európai szintet, ahol 20 százalék körül mozog.

Karvalics Attila, a cég magyarországi leányvállalatának közkapcsolati és kommunikációs igazgatója elmondta: jelenleg a coca-cola termékskáláján belül 15-18 százalék a light termékek aránya. A kommunikációs igazgató hozzátette: a szénsavas üdítőitalok hazai piacán mintegy 50 százalékot, az alkoholmentes italoknál pedig 22-23 százalékot birtokol a Coca-Cola. Ezzel Magyarországon az amerikai cég magyar leányvállalata piacvezetőnek számít. Magyarországon évente lakosonként mintegy 170 kis üvegnek megfelelő coca-cola terméket fogyasztanak.
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

MTI Világ

A lengyel iskolákból kivonják a Coca-Cola cukrozott termékeit

Az új iskolai tanév Lengyelországban a hagyományos Coca-Cola nélkül kezdődik: az amerikai világcég cukrozott termékeit a lengyel tanintézetekben már nem lehet majd kapni, helyettük ásványvíz és gyümölcslevek szerepelnek az árusító-automaták kínálatában - ugyancsak a Coca-Cola jóvoltából.

MTI Gazdaság

A legértékesebb márka a Coca-Cola

Tavaly a legnagyobb értéknövekedést az eBay internetes aukciós portál, a HSBC pénzintézet, a Samsung elektronikai konszern, az Apple számítógép gyár és az UBS bankház érte el.

hvg.hu Tech

Energiatakarékos erőművet épített a Coca-Cola Dunaharasztiban

Környezetkímélő technológiára épülő erőmű szolgáltatja a Coca-Cola magyarországi palackozója számára a hő- és hidegenergiát. A környezetbarát üzem – amelynek beruházási költsége 2,26 milliárd forint volt –, nem csak kevesebb szennyezést bocsát ki a korábbiaknál, de olcsóbban is termeli az energiát.