Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
A Volkswagen megelőzte a General Motors autógyárat az első félévi autóeladásokban, ezzel átvette a Toyotát követő második helyet az értékesítési rangsorban.
A General Motors (GM) szerdai közleménye szerint az első félévben 4,92 millió járművet - személygépkocsit és haszongépjárművet - értékesített. A Volkswagen ezzel szemben 4,97 millió járművet adott el.
A Toyota ebben a hónapban, később hozza nyilvánosságra első félévi eladási adatait. Az első negyedévet azonban az eladási lista élén zárta, és az idén 10,1 millió autót készül értékesíteni.
A Volkswagen 5,9 százalékkal növelte eladásait az első félévben, gyorsabb ütemben, mint a GM, amely csupán 1,4 százalékról számolt be. Tavaly a Toyota végzett a lista élén 9,98 millió jármű eladásával, a General Motors a második, a Volkswagen pedig a harmadik helyezést érte el.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
Már érthető, miért rendeltek 3000 darab új, kínainak tűnő nyomkövetős okosórát a hatóságok, miközben ennek csak alig több mint a harmada van használatban raboknál és bűnügyi felügyelet alatt állóknál. Az eszköz pontossága mellett az is kérdés, van-e jogalap távol tartani azokat, akiket veszélyesnek ítéltek a védett személyekre nézve.