Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Határozottan elítélte a japán kormány az ország legnagyobb atomipari vállalatát, a TEPCO-t. Kiderült ugyanis, hogy a cég az öt évvel ezelőtti fukusimai földrengés és szökőár után két hónapig nem tudta megállapítani azt, hogy a Fukusima-1 atomerőművének három reaktorában magolvadás ment végbe, pedig már három napra rá lehetett volna tudni.
"Az atomerőművek lakossági elfogadottság és bizalom nélkül nem létezhetnek. A TEPCO magatartása végtelenül sajnálatos" – közölte tokiói sajtótájékoztatóján Szuga Josihide kormányszóvivő. Hozzátette: mostantól a gazdasági, kereskedelmi és ipari minisztérium vaskézzel fogja irányítani a vállalat működését.
A fukusimai atomerőművet működtető TEPCO szerdán ismerte be, hogy rendelkezésére álltak azok a műszaki eszközök, amelyekkel már az atombaleset után három nappal megállapíthatta volna a végbement magolvadást, de nem tartotta be az ezzel kapcsolatos előírásokat. Mint kiderült, három nappal a baleset után az egyes reaktor magjának ötvenöt százaléka megolvadt, a harmadikban pedig harmincszázalékos magolvadás ment végbe, de a TEPCO ezt csak két hónapra rá ismerte el. A japán kormány szerint a reaktorok állapotának pontos ismerete miatt a lakosság még nagyobb veszélyben volt, és emiatt a mentési munkálatok sem úgy zajlottak, ahogyan kellett volna.
A 2011. március 11-ei nagy erejű földrengés és a szökőár nyomán a Fukusima-1-es erőműben leállt a hűtőrendszer, és emiatt három blokkjának reaktorában magolvadás ment végbe. Radioaktív anyagok kerültek a szabadba, súlyos környezetszennyezést okozva. Az erőmű környékén nagy területek váltak sugárszennyezetté, emiatt 160 ezer embernek kellett elköltöznie az erőmű környékéről. Ez volt az 1986-os csernobili katasztrófa óta a legsúlyosabb atomerőmű-baleset. A történtek Japánban és világszerte vitát váltottak ki a nukleáris energia biztonságosságáról.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Hová tűnt a 45 éves múltra visszatekintő Magyar Formatervezési Díj, és mi lett a hazai innovációt bemutató magas színvonalú kiállítással? Amióta a Magyar Formatervezési Tanácsot a Jakab Zsófia vezette divatügynökség alá szervezte a kormány, a designból „kreatívipar” lett, és csak a nagyratörő víziók maradtak.
„Mindent megtettetek, hogy ártsatok a fiataloknak. Hoffmann Rózsától Balog Zoltánon át odáig, hogy bekúrtátok inkább az egész oktatást a rendőrség alá, mert más tervetek nem is volt, mint hogy kuss legyen.”
Érdekes, hogy a „luxizás” ellen most szót emelő Lázár magántulajdonában is volt már ilyen típusú autó.
Idén először a kormány nem utólag dob mentőövet az adósságoktól roskadozó kórházaknak.