Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A Primera Air valószínűleg túl gyorsan próbált meg betörni a transzatlanti piacra, ez okozta a vesztét.
Váratlanul csődöt jelentett egy több mint egy évtizede létező és működő fapados légitársaság, a Primera Air – írja a BBC.
A társaságot vezető Anders Ludvingson szerint cégüknek valószínűleg az sem tett jót, hogy flottájuk csekély mérete miatt meglehetőesen drágán tudtak repülőgépeket bérelni. Szakértők mindezt azzal egészítették ki, hogy a Primera Air egyszerűen átgondolatlanul próbálta megvetni lábát a tengerentúli piacon.
A társaság a London melletti Stansted repülőtérről indított járatokat egyebek mellett New Yorkba és Washintongba is, esetenként akár pár tízezer forintnak megfelelő fontért cserébe. Ez valószínűleg szintén nem volt túl jó ötlet a hosszú távú, stabil működésre nézve.
A csődről a társaság több utasa is útközben, vagy már a célállomáson értesült, ők például szállást sem kaptak, így arról, valamint a hazajutásról is maguknak kell gondoskodniuk. Egy kanadai házaspár, Angela Dorau és férje épp a Párizsból Torontóba tartó járatra szállt volna fel, amikor a kapunál közölték velük, hogy a gép egyáltalán nem fog elindulni.
A kellemetlenséget növeli, hogy a hazaútra elköltött extra repjegy és az ideiglenes hotelköltség több mint 2000 euróval dobta meg a pár "kirándulását".
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Filozófus, rapper, filmproducer és miniszterelnök egy képen.
1948 óta nem volt ekkora meleg augusztus 10-én.
Úgy tűnik, Budapest várhat, amíg vége van a nyárnak.